منشا شکست های دشمنان در فتنه ها بیداری و حضور مردم است

کرج - ایرنا - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: منشا شکست های پی در پی دشمنان در فتنه ها بیداری و حضور مردم در عرصه های مختلف سرنوشت ساز است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " داوود شمس" روز سه شنبه در نشست هماهنگی ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی ( روز بصیرت، میثاق امت با ولایت ) افزود: دشمنان سال گذشته در یک جنگ‌ترکیبی پیچیده وارد عمل شدند اما با درایت رهبر معظم انقلاب و حضور مستمر مردم در تقابل با جریان فتنه دشمنان با شکست مواجه شدند.

منشا شکست های دشمنان در فتنه ها بیداری و حضور مردم است


وی بیان کرد: فتنه سال ۸۸ ، فتنه گسترده ای بود که چندین ماه کشور را درگیر کرد پیاده نظام دشمن به همراه برنامه ریزان خارجی ، نیروهای داخلی و بی بصیرتی برخی نخبگان فتنه فراگیری را ایجاد کرد.
وی اولین تلاش ها را در فتنه ۸۸ ایجاد تصویر نادرست از نظام اسلامی در جهان مبنی بر برگزاری انتخابات غیر دموکراتیک عنوان کرد و افزود: چراکه انتخابات آن سال بیشترین مشارکت مردمی را داشت و دشمن تاب آن را نداشت و درصدد وارد کردن خسارت برآمد.
شمس گفت: تا اینکه در این فتنه به حضرت امام (ره) و عزای امام حسین (ع) جسارت شد که غیر قابل تحمل شد .
وی یادآورشد: مردم بصورت خودجوش در تقابل با این جریان فتنه به میدان آمدند و بزرگترین اجتماع تاریخی را در دفاع از ارزشها رقم زدند .
شمس با تاکید بر برنامه ریزی های مشارکتی در ویژه برنامه های ۹ دی ادامه داد: ظرفیت های مردمی همواره به صورت خودجوش برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی همراه هستند.
ویژه برنامه های ۹ دی در سایر شهرستانهای البرز نیز برگزار شود
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه با بیان اینکه برنامه محوری ۹ دی در مرکز استان البرز برگزار می شود اضافه کرد: این مراسم مهم برای سایر شهرستان های استان نیز برگزار شود.
وی تاکید کرد: برنامه ریزی در زمینه تولید محتوا به جد مورد توجه قرار گیرد چراکه جوانان امروز در معرض خطر هستند و باید شبهه افکنی دشمنان را خنثی کرد.


شرایط امسال ۹ دی متاثر از تحولات فلسطین است
شمس در ادامه با محکوم کردن اقدامات و جنایات رژیم غاصب در غزه افزود: طوفان الاقصی پاسخی به جنایات اسراییل بود و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب این شکست برای رژیم غاصب ترمیم ناپذیر است .
وی ادامه داد: می بینیم که این روزها اسراییل از عصبانیت برای جبران شکست خود دست به اقدام جنون آمیز دست می زند بطوریکه تمام قوانین حقوق بشر و جنگی را زیر پا گذاشته ، بر سر زنان و کودکان ودر بیمارستانها بمب افکنی دارد.
وی یادآورشد: این روزها چهره پلید و شعارهای دنیا فریب حقوق بشر آمریکایی بیش از دوران های گذشته آشکار شده بطوریکه قطعنامه سازمان ملل برای آتش بس در غزه می دهد آمریکا وتو می کند.
شمس گفت:بمب های اهدایی آمریکا دلیلی برای ادعاهای دورغین آن است که می بینیم ۶۰ درصد شهدای غزه کودکان هستند.
وی اضافه کرد: دستاورد جنایات اسراییل در غزه عمق تنفر ملت های آزاده جهان حتی کشورهای غربی است که این جنایات را محکوم می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha