رییس هیات انجمن‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

شهرکرد-ایرنا- رییس هیات انجمن های ورزشی چهارمحال و بختیاری روز شنبه با حضور سرپرست فدراسیون در اداره کل ورزش و جوانان انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، در مجمع انتخاباتی هیات انجمن‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری عزت‌الله رئیسی با کسب ۲۲ رای به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

رییسی در کارنامه ورزشی خود در رشته های رزمی به عنوان ورزشکار و مربی ورزشی در چهارمحال و بختیاری فعالیت داشته است.

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: چهار رشته المپیکی در این فدراسیون وجود دارد و ما خود را برای المپیک ۲۰۲۸ آماده می کنیم.

نصرالله پریچهر در این نشست این هیات یادآور شد: رشته‌هایی که ظرفیت آن در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، در مناطق استان فعال خواهند شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز در این مجمع اظهار داشت: هیات انجمن‌های ورزشی با توجه به تعدد رشته‌هایی که دارد از پر مخاطب‌ترین و هیجان انگیزترین رشته‌های ورزشی است.

محمود سلیمی در این نشست افزود: رییس جدید هیات با برنامه‌ریزی مناسب، استفاده از ظرفیت‌های استان و جذب حامیان مالی اقدامات مثبتی را برای این هیات انجام دهد.

سلیمی با بیان اینکه این استان از لحاظ آب و هوایی و اقلیمی شرایط خوبی برای ورزشکاران دارد افزود: چهارمحال و بختیاری آمادگی میزبانی از تیم های ملی و برگزاری مسابقات را دارد و همکاری و هم‌افزایی باعث توسعه و پیشرفت ورزش استان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت، نزدیک به ۴۶ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در قالب ۵۰۰ هیات ورزشی در شهرستان‌ها و شهرهای استان دارد و بیش از ۳۹ درصد این ورزشکاران را بانوان تشکیل می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha