۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۸:۰۳
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85320926
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۹ درصد سهمیه اشتغال سلسله محقق شد

خرم آباد - ایرنا - فرماندار سلسله گفت: ۹۹ درصد تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش مسوولان محقق شده است.

میلاد شرفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مجموع تعهد اشتغال شهرستان سلسله در سامانه رصد یک هزار و ۷۴۳ نفر بوده که تاکنون یک هزار و ۷۲۴ شغل در سامانه رصد ثبت شده است.

وی با بیان اینکه سلسله سال گذشته نیز یکی از شهرستان های پیشرو در زمینه ایجاد اشتغال بود ، افزود: پارسال نیز تعهد اشتغال شهرستان ۲ هزار و ۴۹۴ شغل بود که توانستیم با ثبت سه هزار و ۹۴ شغل در سامانه رصد، عملکردی ۱۲۴ درصدی در بخش اشتغال شهرستان داشته باشیم و به همین جهت فرماندار و اعضای کارگروه اشتغال شهرستان از طرف استاندار به جهت تحقق بیش از تعهد اشتغال و کسب عنوان شهرستان برتر در ثبت اشتغال مورد تقدیر قرار گرفتند.

۹۹ درصد سهمیه اشتغال سلسله محقق شد

شرفی افزود: بخشی از عملکرد اشتغال سال گذشته مربوط به تلاش های فرماندار قبلی و مجموعه تحت مدیریت وی در شهرستان بود که شایسته قدردانی است.

فرماندار سلسله با اشاره به عملکرد رضایت بخش بانک های عامل شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی عنوان کرد: امسال سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان ۱۱۰ میلیارد ریال بود که همگی جذب و به ۶۸ طرح پشتیبان و واحد کارگاهی و ۶۰ طرح مستقل در بخش های مختلف اقتصادی پرداخت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha