۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85321390
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سه و نیم میلیون متر مربع به سرانه فضای آموزشی کشور اضافه می‌شود

همدان-ایرنا- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس، رفع دغدغه‌های آموزشی حوزه تعلیم و تربیت را در کانون توجه دولت سیزدهم دانست و گفت: در این دولت، سه و نیم میلیون متر مربع به سرانه فضای آموزشی اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا خان‌محمدی روز چهارشنبه در سفر به شهرستان تویسرکان و شرکت در شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: دولت سیزدهم به حوزه تعلیم و تربیت و توسعه مدارس توجه جدی داشته است و ورود معلمان در سطح بالای سواد و کیفیت بالای گزینش آنها گواه این موضوع است.

وی ادامه داد: سه و نیم میلیون دانش آموز در کشور در مدارسی که نیازمند بهسازی است، تحصیل می کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: بواسطه حمایت‌های دولت سیزدهم نیروهای ارزشی پای کار آمدند و اقدامات ماندگاری در زمینه نوسازی مدارس انجام شده است.

خان محمدی با اشاره به ظرفیت های قانونی پیش بینی شده برای تامین هزینه های ساخت و بهسازی مدارس، افزود: مولد سازی تبدیل احسن املاک و اموال بلااستفاده است و حتما از محل مولد سازی ما می‌توانیم بسیاری از پروژه‌های مسکوت مانده را حل کنیم حتی اگر زمین‌ها اوقافی باشد نیز قانون رفع مشکل آن را نیز پیش بینی کرده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: ۵۰ میلیارد ریال برای تجهیزات مدارس شهرستان تویسرکان اختصاص مصوب شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: افزایش ۱۱۰ میلیارد ریالی اعتبارات آموزش و پرورش در استان همدان مصوب شده است که باید با اولویت دانش‌آموزان استثنایی، هنرستان‌ها، اردوگاه‌ها و اماکن ورزشی در دستور کار قرار گیرد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha