۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۹
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85321666
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاه لرستان در بین دانشگاه های برتر پژوهشی کشور قرار گرفت

خرم آباد _ ایرنا _ رییس دانشگاه لرستان گفت: این دانشگاه در بین چهار دانشگاه برتر پژوهشی کشور قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، علی نظری روز چهارشنبه در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر این دانشگاه بیان کرد: دانشگاه لرستان در بین دانشگاه های برتر پژوهشی در هفته پژوهش مورد تجلیل قرار گرفت و این نتیجه زحمات اساتید و دانشجویان این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه این موفقیت ظرفیت بزرگی در این دانشگاه است، اظهار داشت: هیات علمی ، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه نقش بزرگی در این زمینه ایفا کرده اند.

رییس دانشگاه لرستان ادامه داد: در این راستا آسیب ها و نواقص پیش روی پژوهش نیز در هیات های اندیشه ورز در کنار محدودیت منابع مالی باید شناسایی شوند.

نظری با اشاره به ظرفیت بزرگ این دانشگاه گفت: رویکرد دانشگاه لرستان طی سال گذشته در جذب هیات علمی بسیار خوب بوده است و بعد از دانشگاه تهران در رتبه دوم این حوزه قرار دارد.

وی افزود: همچنین در زمینه درآمدهای اختصاصی سال گذشته ۱۷۹ میلیارد ریال کسب شد که امسال این رقم ۵۰ درصد افزایش داشته است.

رییس دانشگاه لرستان با اشاره به ارتباط دانشگاه با صنعت افزود: در این راستا نیز موفقیت های مطلوبی حاصل شده بطوریکه در هفته پژوهش حدود ۱۰۰ نشست و کارگاه علمی و ترویجی در دانشگاه با صنایع مختلف برگزار شده است.

نظری بر لزوم تعامل نخبگان و پژوهشگران استان در راستای رفع مشکلات تاکید کرد و گفت: با وجود چنین ظرفیت های علمی و پژوهشی در استان باید در جهت رفع مشکلات استان اقدام اساسی شود.

در این نشست از پژوهشگران برتر این دانشگاه تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha