نقش دهیاران مازندران در برگزاری انتخابات باشکوه برجسته است

ساری - ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: دهیاران در برگزاری انتخابات باشکوه در استان کمک کار هستند، و از این ظرفیت باید برای هر چه بهتر برگزار کردن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم عزیززاده گرجی روز شنبه در نشست ستاد انتخابات مازندران در ساری بیان داشت: همچنان که مدارس روستایی برای مشارکت در انتخابات پیشتاز هستند از ظرفیت دهیاران هم باید در این امر استفاده شود.

وی بیان داشت: برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند ماه سال جاری با قوت و جدیت مورد توجه است و گام به گام مصوبات نشست های ستاد انتخابات استان باید عملیاتی شود.

این مقام مسوول، با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران مکلف هستند تک تک شعب اخذ رای را بازدید کنند، افزود: باید فهرست و گزارش کار از بازدیدها به ستاد انتخابات استان ارائه شود.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه دبیرخانه ستاد انتخابات استان باید روزانه از ستاد انتخابات شهرستان ها گزارش کار دریافت کند، گفت: باید زیرساخت های فرآیند اخذ رأی در تمامی شعبات سراسر استان فراهم باشد.

وی با بیان اینکه هر اقدامی زمان خودش را دارد، افزود: باید زیرساخت های برگزاری انتخابات در شعبات اخذ رأی به موقع فراهم شود و نباید به روز رأی گیری موکول شود.

وی اظهار داشت: فرمانداران باید فهرست کاملی از روند فراهم شدن زیرساخت های برگزاری انتخابات در تمامی شهرستان های مازندران را به ستاد انتخابات استان ارائه دهند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه تعامل و هم گرایی کمیته های ستاد انتخابات استان می تواند به برگزاری درست انتخابات در این خطه از شمال کشور کمک کند، بیان داش: هر جلسه ستاد انتخابات باید با گزارش دهی مسئولین کمیته ها همراه باشد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات ستاد انتخابات در شهرستان ها، افزود: ستادهای انتخابات بخش ها نیز باید فعال و پویا باشد، بین ستاد اصلی و فرعی انتخابات تفاوتی وجود نداردو باید تمامی زیرساخت ها به موقع فراهم شود.

عزیززاده گرجی بر لزوم حضور فرمانداران در ستاد انتخابات استان با هدف ارائه گزارش روند آماده سازی شعبات اخذ رأی در شهرستان ها تاکید کرد و گفت: مسوولیت محل نگهداری دستگاه های متعلق به شعبات اخذ رأی در شهرستان ها با فرمانداران است.

وی با بیان اینکه نحوه برگزاری انتخابات در شهرستان ها یکی از شاخصه های ارزیابی فرمانداران و بخشداران خواهد بود، افزود: مردم انقلاب را متعلق به خود می دانند و برای نام نویسی بعنوان عوامل اجرایی حضور فعالی دارند.

نقش دهیاران مازندران در برگزاری انتخابات باشکوه برجسته است

عزیززاده گرجی بر لزوم صحت سنجی در انتخاب عوامل اجرایی انتخابات تاکید کرد و خواستار انتخاب به موقع عوامل اجرایی سر صندوق و نماینده فرماندار شد.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب عوامل اجرایی انتخابات از بین دانشگاهیان، شهرداری ها، بسیجیان، فرهنگیان و دیگر اقشار توسط ستاد انتخابات شهرستان ها، گفت: فضاهای امید آفرینی بین ملت برای حضور حداکثری در انتخابات باید ایجاد شود.

این مقام مسوول با تاکید براینکه هیات اجرایی انتخابات و نماینده فرماندار باید برای برگزاری درست انتخابات آموزش ببینند، افزود: برای عوامل اجرایی انتخابات هم این آموزش ضرورت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha