فیلم - ساعتی باران آمد؛ معابر باشت را آب گرفت

گچساران- ایرنا-  آبگرفتگی معابر یکی از صحنه‌های پرتکرار در روزهای بارانی در باشت است به طوری که رفت و آمد را برای خودروها و شهروندان باشتی با مشکل مواجه می کند.

به گزارش ایرنا، برای نخستین بار در دولت سیزدهم با آغاز عملیات ساخت کانال های دفع آبهای سطحی شهر برای رفع این مشکل چاره اندیشی شد ولی متاسفانه فار دوم این طرح به دلیل کمبود اعتبارات هنوز اجرایی نشده که می طلبد برای رفع این مشکل حاد متولیان امر چاره اندیشی شود.

به گفته شهردار باشت، ارتفاع این طرح عمران شهری را ۱.۲ متر ذکر کرد و گفت: عملیات اجرایی این طرح در دور دوم سفر رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و هم اکنون فاز نخست این طرح با اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد ریال بطول یکهزار متر مربع اجرا شده است.

سید رضا حسینی افزود: این طرح از چهارراه کتاب تا ورودی این شهر (ابتدای جاده روستای تل مویزی) اجرا خواهد شد و در صورت تخصیص اعتبارات مشکل دفع آبهای سطحی شهر باشت برطرف خواهدشد.

وی ابرازکرد: فاز نخست این طرح بر اساس وعده های داده شده قبل از فصل بارندگی به اتمام رسیده و هم اکنون فاز دوم این طرح به دلیل نبود اعتبار اجرایی نشده که برای اجرای آن ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گفته کارشناسان در صورت اجرا نشدن فاز دوم طرح ساخت کانال های دفع آبهای سطحی شهر باشت ،شهروندان باشتی در زمان بارندگی با بحران آبگرفتگی در معابر شهر شهر باشت مواجه می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha