اقدامات تروریستی مخل امنیت و به ضرر توسعه و آبانی بلوچستان است

چابهار - ایرنا - معتمد طایفه بادپا در شهرستان‌های چابهار و دشتیاری گفت: اقدامات تروریستی مخل امنیت و به ضرر توسعه و آبانی بلوچستان است من به عنوان یک بومی و بلوچ شهادت ۱۱ نفر از دلاور مردان فراجا در پی حمله تروریستی به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک تسلیت و شدیدا محکوم می‌کنم.

عبدالغفور بادپا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: به مصداق فرمایشات معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) ؛ «شهدا در قهقهۀ مستانه شان و در شادی وصولشان «عند ربهم یرزقون» اند. و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب «فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی» پروردگارند.

وی بیان کرد: مخلان امنیت و بر هم زنندگان آرامش مردم بدانند که فرزندان مدافع امنیت ایران اسلامی در هر لباس و مقامی که هستند هرگز اجازه‌ هرج و مرج و هم دستی با فتنه‌گران و آشوب طلبان را نخواهند داد و جان با ارزش خود را در این راه فدای مردم و انقلاب خواهند کرد.

معتمد طایفه بادپا در چابهار و دشتیاری تصریح کرد: اینجانب با تأثر فراوان، ضمن محکومیت این حمله ددمنشانه، همراه با خانواده های معزز شهدا و تمامی مردم ایران اسلامی، سوگوار شهادت جمعی از دلاور مردان فراجا هستیم که در راه دفاع از میهن اسلامی دراین حمله ناجوانمرادنه تروریستی به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: جنگ و خونریزی در هر لباسی محکوم است هر کس اگر یک نفر را بکشد انگار کل امت را کشته است.

بادپا با اشاره به هموار بودن مسیر توسعه و آبادانی و اجرای صدها طرح بزرگ و کوچک‌، خاطرنشان کرد: هر ناامنی سبب عقب ماندگی بلوچستان می شود.

وی ادامه داد: چند روز پیش کار گازرسانی به راسک آغاز شد و این خودش نمونه‌ای از توجه دولت است که بیش از سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال فقط در حوزه گاز این اعتبار در حال هزینه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha