روایتی از حضور گرم شیعه و سنی در تشییع شهدای حادثه تروریستی راسک

زاهدان- ایرنا- مردم سراسر سیستان و بلوچستان  امروز در مراسم تشییع ۱۱ شهید مظلوم در حادثه تروریستی حمله گروهک جیش الظلم به مقر انتظامی در راسک شرکت کرده و با حضور خود علاوه‌بر دلداری به خانواده داغدار این شهدا، انزجار خود را از اقدامات کور دشمنان انقلاب اسلامی نشان دادند.

به گزارش ایرنا، امروز حال و هوای زاهدان با تمام روزها متفاوت است، شلوغی خیابان‌ها نشان از دل‌های عاشق شهادت دارد، مردم شهید پرور سیستان و بلوچستان میزبان ۱۱ دسته گل پرپر شده راه حق در حمله ناجوانمردانه گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی در راسک هستند.

میزبانی مردم سیستان و بلوچستان از شهدای حادثه تروریستی در راسک با شور و اشک همراه بود، سیل جمعیت نشان از تاکید مردم بر تداوم راه شهیدان دارد، شهیدانی که با حضور معنوی خود حال و هوای زاهدان را بهشتی کردند.

اگر چه امروز برای سیستان و بلوچستانی‌ها عزای عمومی اعلام و قرار میزبانی از پیکر مطهر شهدای فراجا ساعت هشت صبح بود اما مردم شهید پرور این استان برای همدردی با خانواده‌های داغدار زودتر از ساعت تعیین شده خود را به بلوار فرودگاه زاهدان رسانده تا در مراسم وداع و بدرقه شهیدانی که برای دفاع از امنیت کشور قدم در راه شهادت گذاشتند، سنگ تمام بگذارند.

نیمه شب پنجشنبه ۲۳ آذر بود که در پی حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در سیستان و بلوچستان ۱۱ نفر از نیروهای پلیس شهید شدند و در مقابل تعدادی از تروریست‌ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است.

مدافعان امنیتی که وقتی همه ما خواب بودیم از جمعمان پر کشیدند، جوانان رعنایی که هر کدام آرزویی در سینه داشتند اما برای حفظ امنیت فدایی ما شدند.

نیمه شب پنجشنبه ۲۳ آذر بود که در پی حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در سیستان و بلوچستان ۱۱ نفر از نیروهای پلیس شهید شدند

۱۱ جوانی که قطرات خون خود را نذر امنیت مردم کشور و سیستان و بلوچستان کردند شهیدانی که هر یک برای دختر یا پسری پدر بوده‌ یا برادری دلسوز برای خواهر و برادری و پسری مهربان برای پدر و مادری بودند اما اکنون یک وطن، داغدار آنها شده و گریه‌های سوزناک فرزندان و خانواده آنان دل هر انسان با وجدانی را به درد می آورد.

دختران و پسران خردسالی که یادگار ۱۱ شهید مظلوم بوده و در حالی باید مشق «بابا آب داد» را پس از این با حسرت نجوا کنند که دیگر پدری ندارند تا به آغوشش پناه برند و مامنی امن داشته باشند، زنانی شیوه کنان بر سر زده و از نامردی زمانه گله دارند چرا که کاخ آرزوهایشان خراب و دیگر همسر و یاورشان در ادامه مسیر هنگامی که فرزندانشان قد کشیده و بزرگ می‌شوند، در کنارشان نیست.

روایتی از حضور گرم شیعه و سنی در تشییع شهدای حادثه تروریستی راسک

قصاص عاملان حادثه تروریستی راسک خواسته خانواده شهدا از مسوولان

یکی خانواده شهدای راسک در حالی بوسه بر عکس شهید می زند که تنها خواسته اش قصاص عاملان این جنایت است.

این خانواده شهید به خبرنگار ایرنا گفت: انتظار ما از تمامی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی بویژه دستگاه قضایی آن است که با قاطعیت و سرعت هر چه تمام‌تر نسبت به شناسایی آمران و دست‌های پشت پرده این عمل ددمنشانه اقدام و عاملان جنایتکاران را به سزای اعمالشان برسانند.

یکی دیگر از خانواده شهدای راسک در حاشیه مراسم تشییع ۱۱ شهید تروریستی روز گذشته در جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: دشمنان بدانند این قبیل جنایات مبنی بر ترور ناجوانمردانه مدافعان امنیت و یا به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی دفاع هرگز نخواهد توانست در اراده مردم صبور و مقاوم ایران اسلامی خللی وارد کند.

وی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: حمله ناجوانمردانه و تروریستی دشمن علیه فرزندانی که برای پاسداری از مردم و کیان مملکت جان خود را نثار کردند نشان از اوج خباثت این دیو صفتان پلید تاریخ دارد.

این خانواده شهید ادامه داد: خون این شهیدان پایمال نخواهد شد و آنان را به سزای اعمال ننگین خود خواهد رساند.

شماری از شهروندان سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه مراسم تشییع شهدای تروریستی راسک، گفتند: نباید این استان مامن امن برای انجام اقدامات تروریستی باشد چرا که مانع توسعه و پیشرفت این خطه است، خواسته ما شناسایی عوامل این اقدام ددمنشانه بوده و خواستار قصاص آمران این حادثه هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha