مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر: تبلیغات زودهنگام داوطلبان مجلس رصد می‌شود

گناوه - ایرنا - مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: تبلیغات پیش از موعد داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رصد می‌شود و گزارشات دریافتی در هیات استانی بررسی و مطابق قانون پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سعید حیدری عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیلم اظهار کرد: رعایت اصل بی‌طرفی و جانبداری از داوطلبان مجلس توسط همه مدیران مدنظر قرار گیرد و چناچه در این خصوص تخطی انجام گرفت، مطابق قانون برخورد خواهد شد.

وی گفت: تمام انتخاباتی که در ادوار گذشته برگزار شده با این دوره تفاوت دارند چرا که قوانین در این دوره تغییر کرده و اصلاحاتی در آن ایجاد شده و برای مجریان در این زمینه فراگیری آموزش‌های برنامه‌ریزی شده در برنامه کاری قرار گرفته است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: رهبر معظم انقلاب باتوجه به اهمیت انتخابات در این دوره بر چهار راهبرد سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت تاکید کردند که بر این اساس باید سیاست های ابلاغی در زمینه های عدالت، مساوات، حقوق رای دهندگان و انتخاب شوندگان با جدیت مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در قانون وزارت کشور به عنوان مجری و شورای نگهبان به عنوان ناظر به صورت مستقیم مکلف بر برگزاری انتخابات هستند، بیان داشت: وزارت کشور و شورای نگهبان با هم افزایی میان دستگاه ها بر اساس ماده ۱۳ قانون انتخابات و بکارگیری تیمی منسجم در حوزه اجرا و نظارت پیرامون برگزاری فرایندهای انتخابات مبادرت می‌ورزند.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر: تبلیغات زودهنگام داوطلبان مجلس رصد می‌شود

حیدری ادامه داد: صلاحیت ۱۵۳ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس توسط هیات اجرایی در سطح استان تایید شده است که شورای نگهبان و هیات نظارت استان بر اساس قانون تا پایان ۱۴ دی فرصت دارند نتایج بررسی خود را اعلام کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: بنا به راهبردهای مقام معظم رهبری در امر انتخابات همه وظیفه دارند جهت مشارکت مردم نقش آفرینی کنند.

وی افزود: همه مسوولان دستگاه‌ها باید زمینه حضور مردم را در پای صندوق‌های رای با رفتارهای مناسب و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در محیط اداری فراهم آورند.

وی تاکید کرد: مسوولان ادارات و نهادها باید با رسیدگی به مشکلات مردم و رفع آن ها، ضمن رضایتمندی، امید و انگیزه را در آن ها بوجود آورند تا حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات محقق شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر از همه دستگاه‌های اجرایی و شهرداران خواست با اتمام پروژه های عمرانی و بهره وری از آن با ایجاد نشاط و امید آفرینی در جامعه، برای ارتقای مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha