چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان مرکزی برگزار می‌شود

اراک - ایرنا - چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان مرکزی با همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: این جشنواره با هدف کمک به ارتقای کیفی محتوا و آثار منتشر شده در رسانه های محلی، ایجاد فضای رقابتی مثبت و سالم و افزایش انگیزه و خلاقیت، ایجاد زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی، ارتقای دانش و سواد رسانه ای، شناسایی استعدادها و ظرفیت های بالقوه استان در عرصه رسانه،تقویت مرجعیت رسانه‌های داخلی تدارک شده است.
حسین محمودی‌فر افزود: تجلیل از فعالان عرصه رسانه و ارزیابی برترین‌های رسانه‌های استان، تقویت جریان نقد مصلحانه در رسانه‌ها، شناساندن و برجسته سازی نقش ارزشمند مطبوعات محلی و رسانه‌ها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان اسفندماه سال جاری است، گفت: علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان جشنواره به آدرس http:markazi.pressfestival.ir مراجعه کنند.
محمودی‌فر تاکید کرد: اختتامیه این جشنواره نیمه دوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: تحقق محورهای شعار سال در استان، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، توسعه و ترویج ارزش‌های دینی، نماز، امر به معروف و نهی از منکر، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و سبک زندگی ایرانی اسلامی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مدیریت شهری و توسعه حقوق شهروندی، بهداشت عمومی و بیماریهای فراگیر، تقویت بنیان خانواده، فعالیت در راستای جهاد تبیین و محیط زیست، بحران آب و اصلاح الگوی مصرف از جمله موضوعات و محورهای چهارمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان مرکزی در نظر گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha