۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶
کد خبر: 85324513
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام در استان یزد تشییع شد + فیلم

یزد- ایرنا- همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، آیین تشییع و تدفین پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام، روز یکشنبه از میدام امام حسین (ع) تا پارک کوهستان یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این مراسم معنوی ابتدا به صورت خودرویی و سپس پیکرهای شهدا روی دستان مردم ولایتمدار تا پارک کوهستان به نحو باشکوه تشییع و نماز توسط حجت‌الاسلام "سید محمد کاظم مدرسی " امام جمعه بخش مرکزی یزد اقامه شد.

همچنین در طول مسیر و در محل پارک کوهستان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و دستجات عزاداری، برنامه سوگواری به یاد شهیدان دشت کربلا، شهدای گمنام و همچنین در رثای شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

همزمان نیز پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بافق روی دستان مردم شهید پرور این شهر تشییع و با حضور خیل مشتاقان راه شهدا در منطقه تاریخی و گردشگری باقرآباد به خاک سپرده شد.

همچنین در اردکان هم مردم ولایی و شهید پرور، پیکر یک شهید گمنام را باشکوه تشییع و در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) این شهرستان به خاک سپرده شد.

پیکر یک شهید دیگر در بهاباد تشییع و در میدان شهید سلیمانی احمدآباد این شهرستان به خاک سپرده شد، همچنین پیکر پاک یک شهید گمنام دیگر نیز در روستای محمدآباد یزد تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

۱۸۰ شهید گمنام تاکنون در استان یزد دفن شده‌اند و این استان دارای چهار هزار شهید دوران دفاع مقدس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha