امام جمعه شهرکرد: مکتب فاطمی عرصه انسان‌سازی است 

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مکتب فاطمی عرصه انسان‌سازی است و شهیدان با قرارگرفتن در این مسیر رستگار شدند، بکوشیم خود را در این مجموعه تربیتی قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز یکشنبه در آیین تشییع پیکر مطهر هشت شهید گمنام در شهرکرد همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) افزود: همه زندگی فاطمه زهرا (س) الگوست و اگر فاطمی شویم بی‌شک رستگاری دنیا و آخرت نصیبمان می‌شود.

وی ادامه داد: از حضرت زهرا(س) با عنوان مادر پدرش یاد می‌کنند یک تعبیر از این عنوان این است که زهرا ریشه اسلام، دین و هدایت بشریت است و اگر جهاد فاطمی نبود درخت اسلام رشد نمی‌کرد و راه پیامبر(ص) بر زمین می‌ماند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: زهرا یک انسان فوق‌بهشتی بود چراکه همه وجودش رضای پروردگار بود و جان خود را هم در این مسیر فدا کرد.

نکونام در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام، انقلاب و دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز با حضور در آیین تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام خواستیم تا در وهله اول پیوند خود را با اهل بیت(ع) مستحکم کنیم و به این خاندان نورانی بگوییم تا هستیم و هیچ فتنه و شبهه‌ای ما را نمی‌تواند از حقیقت جدا کند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر امروز آمدیم تا با تجدید عهد و پیمان با شهدا بار دیگر ثابت کنیم که در مسیری که شهدا گام نهادند ثابت قدم هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین بار دیگر با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، اطهار داشت: ظالمان جهان در غزه جنایات بسیاری را مرتکب شده‌اند اما بدانید این وضعیت طول نمی‌کشد و فلسطین به زودی پیروز و اسرائیل نابود می‌شود.

به گزارش ایرنا، روز یکشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) دیگر مطهر شهید گمنام در شهرکرد تشییع و در پایان به امامت امام جمعه شهرکرد و با حضور گسترده مردم شهیدپرور این استان بر پیکر این شهیدان نماز میت خوانده شد.

استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس افزون‌بر ۲ هزار و ۴۴۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha