فیلم| سرمربی ملوان: از فردا به روند خوبمان برمی‌گردیم

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: از بازی فردا به روند خوب این تیم برمی‌گردیم اما لازمه این اتفاق، کم اشتباه بودن بازیکنان است.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل مس رفسنجان افزود: تیم مس مالکانه بازی می کند و می تواند هر تیمی را اذیت کند.

وی اظهار داشت: اگر فردا در دفاع به‌خوبی عمل نکنیم، ممکن است این سبک بازی مس برای ما دردسر ساز شود و امیدوارم کم اشتباه باشیم و به هدف خودمان برای کسب سه امتیاز این بازی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی عنوان کرد: ما در مجموع دوست داریم که با تیم های بالای جدول رقابت کنیم، نه تیم های پایین جدول.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بازی مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان برای هر ۲ تیم بسیار مهم است زیرا هر ۲ تیم بازی هفته گذشته خود را واگذار کردند، تیم فوتبال مس رفسنجان بازیکنان و کادر فنی خوبی در اختیار دارد که کار را برای ما سخت می کند.

تارتار بیان کرد: امسال واقعا فوق العاده بودیم و غیر از بازی هفته گذشته که غافلگیر شدیم و اشتباهات داوری نیز به صورت کامل در نتیجه این بازی تاثیر گذار بود، واقعا فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: فکر می کنم اگر زمین بازی مساعد باشد بازی زیبایی را از جانب هر ۲ تیم شاهد خواهیم بود و امیدوارم که تیم کم اشتباه و برنده این بازی ما باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی یادآور شد: امسال واقعا خیلی خوب کار کردیم از تدارکات گرفته تا مدیریت، همه برای موفقیت تیم ملوان همدل هستیم و هوادارانی داریم که عاشقانه این تیم را دوست دارند.

وی تاکید کرد: هر چه داشتیم و داریم برای موفقیت این تیم می‌گذاریم و با تمام وجود بازی می‌کنیم.
وی در خصوص ادامه همکاری با ملوان نیز با بیان اینکه از شرایط بندر انزلی راضی هستم گفت: ضمن آنکه پیشنهاد رسمی هم به من نشده اما این شهر با آن همه زیبایی و هوادار عاشق را دوست دارم و نمی خواهم آنان را از خودم برنجانم و تا روزی که قرارداد دارم با تمام وجود برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم.

وی در خصوص مصدومان و محرومان این تیم در بازی فردا مقابل مس رفسنجان هم عنوان کرد: یکی ۲ مورد مصدومیت جزیی داریم اما محرومی برای این بازی نخواهیم داشت.

غیبت الهامی در نشست خبری پیش از بازی

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان نیز طبق معمول در نشست خبری پیش از بازی مقابل ملوان بندر انزلی حاضر نشد و به جای این سرمربی، مصطفی صداقت به عنوان دستیار به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و ملوان بندر انزلی از ساعت ۱۵ فردا دوشنبه در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور(جام خلیج فارس) مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha