۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85325122
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهاجرت معکوس روستایی در گرو اجرای طرح تکام است

۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبر: 85325122
مهاجرت معکوس روستایی در گرو اجرای طرح تکام است

قزوین - ایرنا - مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: مهاجرت معکوس در روستاهای استان تنها در گروه اجرای طرح توانمند سازی و کارآفرینی مردم پایه (تکام) خواهد بود.

به گزارش ایرنا، لیلا غریب روز دوشنبه در نشست طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه (تکام) که با حضور حسین مجتبی زاده، نماینده وزارت کشور در روستای شاهین تپه از بخش ارداق شهرستان بویین زهرا برگزار شد، افزود: این طرح به منظور ایجاد مهاجرت معکوس به روستاها اجرایی خواهد شد.

وی از معرفی ۲۹ طرح پردیس روستایی به منظور راه‌اندازی واحدهای تولیدی در روستاهای استان قزوین خبر داد و تصریح کرد: این طرح‌ها به منظور توسعه اقتصادی و اشتغال روستایی برای دریافت زمین و آغاز عملیات اجرایی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان معرفی شده است.

غریب، طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه را از جمله اسناد تحول روستایی برشمرد و خاطرنشان کرد: پیش بینی نظام های ۱۶ گانه در بخش های مختلف، رویکرد مهاجرت معکوس و اصلاح ترکیب جمعیتی روستاها را در دستور کار دارد و در مرحله نخست اجرایی آن در روستای شاهین تپه و در زمینه فرآوری و بسته بندی محصولات و خدمات کشاورزی اجرا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha