فیلم| تشییع و تدفین شهید گمنام در مراغه

مراغه- ایرنا- پیکر شهید گمنام و بی‌سری که روز گذشته با استقبال پرشور مردم وارد مراغه شد، امروز بر دوش مردم ولایتمدار این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا آیین تشییع این شهید امروز، دوشنبه از مسجد شهدا تا میدان مصلی برگزار شد و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در بخش انتهایی این آیین از بیداری جهان اسلام سخن گفت.

تشییع شهید گمنام در مراغه مسئولیت‌ ما را سنگین‌تر می‌کند

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری نیز در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا بیان کرد: تشییع شهید گمنام در مراغه، مسئولیت‌های روسای ادارات و اهالی را سنگین‌تر کرده و تداوم راه شهدا را به ما گوشزد می‌کند.

فیلم| تشییع و تدفین شهید گمنام در مراغه
اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید گمنام در مراغه به امامت آیت‌الله پورمحمدی

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی افزود: شهدا به خاطر دفاع از دین، انقلاب و استقلال و آزادی جمهوری اسلامی، تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و خانواده‌هایشان سالها چشم انتظار آنان بودند.

امام جمعه مراغه این را هم بیان کرد که مردم و مسئولان باید تلاش کنند که در محضر این شهدا شرمنده نباشند و رمز آن بدون‌شک ولایتمداری است.

توسل به شهید گمنام

مردم مراغه طی دیروز و امروز با توسل به شهید گمنام و بی‌سری که همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) به این شهرستان منتقل شد، بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایرنا پیکر مطهر این شهید گمنام پس از تشییع و اقامه نماز به امامت آیت‌الله پورمحمدی، در محل فرماندهی آماد و پشتیبانی شمالغرب نیروی زمینی ارتش به خاک سپرده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha