اخراج ۶۰۰ نیروی فرودگاه‌های سرزمین‌های اشغالی در نتیجه رکود ناشی از تجاوز به غزه
فرار صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی در نتیجه ادامه تجاوز این رژیم به غزه

تهران-ایرنا- سازمان فرودگاه‌های سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد که ۶۰۰ تن از نیروهایش را اخراج کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از سما نیوز، سازمان مزبور با اعلام این خبر تأکید کرد که مسئولیت ها و ساعات کاری یک هزار نیروی دیگر را نیز ۲۵ درصد کاهش داده است.

تنها سه هفته پس از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، وزارت اقتصاد این رژیم اعلام کرد تجاوز مذکور منجر به تحمیل هزینه ای در حدود ۷.۵ میلیارد دلار بر تل آویو شده است و این رقم علاوه بر زیان های تجاری کوچک و بزرگ و مستقیم و غیر مستقیم وارده به اقتصاد رژیم اشغالگر است.

رمزی حلبی اقتصاددان فلسطینی از سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸، هزینه های جنگ و تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه را یک میلیارد دلار در هفته می داند و در صورت ادامه جنگ برای مدت طولانی، اقتصاد رژیم صهیونیستی در معرض سقوط قرار خواهد گرفت.

پایگاه الحره نیز در این باره نوشته است به دلیل تجاوز اخیر رژیم اشغالگر به غزه، فعالیت اقتصادی در بیشتر بخش های اقتصادی سرزمین های اشغالی متوقف شده است.

«جای بیت اور» کارشناس ارشد امور اقتصادی در شرکت سرمایه گذاری بسات نیز در این باره می گوید: قبل از جنگ اخیر، پیش بینی می شد رشد اقتصادی «اسرائیل» در سال جاری به سه درصد برسد. اما هم اکنون احتمال می رود رشد مذکور در سه ماهه سوم و چهارم سال جاری به منفی سه درصد کاهش یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha