۸۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۵۵۰ پروژه نیمه تمام فرهنگی اختصاص یافته است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل حدود ۵۵۰ پروژه نیمه تمام حوزه فرهنگ و هنر با بیش از ۵۰ درصد بیشتر فیزیکی، اختصاص یافته است.

سید محمود اسلامی روز سه‌شنبه در بازدید از تالار مرکزی خرم آباد به خبرنگار ایرنا گفت: بخشی از اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه‌ها سال گذشته و بخشی دیگر امسال و در نهایت سال آینده تخصیص خواهد یافت.

وی ادامه داد: بخش عمده این اعتبار در زمان مناسب تخصیص یافت که در این راستا بسیاری از این پروژه‌ها افتتاح شد و بخشی دیگر در آستانه افتتاح است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ماه آینده ۲ پروژه در استان کرمانشاه افتتاح خواهد شد ، همچنین ۱۵ طرح ملی در کشور وجود دارد که ۲ پروژه در استان‌های اراک و یزد تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

تالار مرکزی خرم‌آباد تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد

اسلامی یادآور شد: ساخت تالار مرکزی خرم آباد سال ۹۰ در ۱۳ هزار متر مکعب مساحت آغاز شد و در ابتدای دولت سیزدهم تنها حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی بیان کرد: در دور اول سفر رئیس جمهور به لرستان ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای این طرح در نظر گرفته شد و اکنون بیش از ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فاز دوم آن آغاز شده است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: امیدواریم در دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان در خصوص تجهیز پروژه اعتبار خوبی اختصاص یابد که بتوانیم تا پایان دولت تالار مرکزی خرم آباد به بهره‌برداری برسد.

اسلامی تاکید کرد: همچنین برای تکمیل فاز دوم کتابخانه خرم آباد در دور دوم سفر ریاست جمهوری اعتبار کافی برای تکمیل آن اختصاص خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha