۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85326879
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای مولدسازی ضامن ارتقای بهره وری در کشور است

ایرنا- زنجان - معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان خصوصی سازی گفت: اجرای مولدسازی به معنای ارتقای بهره وری است و از این ظرفیت راهگشا باید در راستای گره‌گشایی اجرای طرح ها استفاده کنیم.

به گزارش ایرنا، مالک رحمتی روز سه شنبه در "کارگروه مولدسازی دارایی های دولت" در استان زنجان افزود: مولدسازی یک رویکرد گفتمانی دارد چراکه کشورداری تا کنون روی یک ریلی بود که اکنون نیازمند تغییر این ریل هستیم.
وی بابیان اینکه مولدسازی در بردارنده فروش دارایی های دولتی و شرکت های دولتی است، اظهار کرد: مولدسازی چیز جدیدی نیست و رییس جمهور هموار تاکید دارند که این موضوع قاعده و قانون جدیدی نیست ولی در گذشته به درستی به آن عمل نمی شد.
رحمتی گفت: آیین نامه جدید مولدسازی نگرانی های مدیران را برطرف کرده و سازو کار های مناسبی را برای ایجاد ارزش افزوده در اموال دولتی ایجاد کرده است.
معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه اجرای درست مولدسازی به اجرای طرح ها سرعت می دهد، گفت: امروز کشور نیازمند تصمیم در این چارچوب است تا حرکتی ایجاد شود.

رحمتی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه اصلی مدیران کمک به افزایش سرمایه گذاری است و این موضوع مستلزم نگاه به درون و داشته ها و استفاده بهره ورانه از آنهاست.
وی با بیان اینکه آیین نامه جدید مولدسازی اختیارات قابل توجهی به استان ها داده است، گفت: با اجرای مولدسازی در استان شاهد اتفاقات خوبی در تکمیل طرح های نیمه تمام خواهیم شد.

رحمتی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بانک ها باید پیشرو اجرای مولد سازی باشند، گفت: امیدواریم در اجرای مولد سازی شاهد مشارکت و همکاری بیشتری باشیم.

به گفته محمدرضا نادری، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان مجموع پروژه های نیمه تمام این استان شامل ۲۲۹ هزار متر مربع عرصه و پنج هزار و ۱۹۰ مترمربع اعیان است که تکمیل آنها نیازمند ۲۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha