۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85327080
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صنعت نفت بازی پایاپایی را مقابل شمس آذر قزوین به نمایش گذاشت

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما در مقابل شمس آذر قزوین بازی خوبی را به نمایش گذاشت و پا به پای بازیکنان این تیم مقاومت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالله ویسی عصر سه شنبه در نشست خبری بعد از بازی تیم خود مقابل شمس آذر قزوین تصریح کرد: امروز شاهد یک دیدار خوب و پرتنشی از سوی هر ۲ تیم بودیم، راه گلزنی شمس آذر را می شناختیم و همه راه ها را نیز بستیم و در نهایت نیز همه شاهد یک دیدار خوب بودند، به ویژه اینکه تیم قزوینی واقعا خوب بازی کرد.

وی ادامه داد: تیم ما همچنان در جدول است و تک امتیاز این دیدار هم توانست به ما کمک کند، چرا که ما امروز توانستیم مقابل تیم قدرتمند شمس آذر قزوین ایستادگی کنیم و همین تک امتیاز نیز برای ما بسیار ارزشمند بود.

ویسی با اشاره به دیدارهای بعدی تیم خود، اضافه کرد: ما با تیم های ذوب آهن و تراکتورسازی دیدار داریم و تلاش خواهیم کرد تا در برابر این تیم ها پیروز میدان باشیم و امتیازات لازم را هم به اندوخته های خود اضافه کنیم.

براساس این گزارش، تیم های شمس آذر قزوین و صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با هم دیدار داشتند که در پایان با نتیجه مساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

تیم شمس آذر قزوین در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر یکشنبه هفته آینده و از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه میهمان تیم پرسپولیس تهران خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha