یاری: فینال لیگ کشتی آزاد هیچ مشکلی نداشت/ قهر نکرده بودم

تهران- ایرنا- رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی با بیان اینکه هیچ اعتراض کتبی نسبت به نتایج لیگ به این سازمان ارسال نشده گفت: بعد از فینال لیگ برتر کشتی آزاد هم این دیدار از سوی کمیته داوران دوباره مورد بررسی قرار گرفت و موضوع خاصی و تاثیرگذاری مشاهده نشد.

حمید یاری روز سه‌شنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص حواشی فینال لیگ کشتی آزاد و حضور نیافتن چند روزه‌اش در فدراسیون کشتی اظهار کرد: چنین چیزی اصلا صحت ندارد و حضور نیافتن یک هفته‌ای من در فدراسیون به علت برخی گرفتاری شخصی مربوط به شرکتم بود که نتوانستم چند روزی در فدراسیون حضور داشته باشم، البته دبیر سازمان لیگ در این مدت کارهای مربوطه را پیگیری کرد.

وی ادامه داد: روز گذشته در فدراسیون نشستی با علیرضا دبیر برگزار شد تا جمع بندی برخی کارها برای برگزاری مسابقات صورت گیرد. هم اینک منتظر مسابقات قهرمانی کشور هستیم که نتایج آن هفته جاری مشخص خواهد شد.

رییس سازمان لیگ کشتی بیان کرد: در خصوص فینال لیگ کشتی آزاد نیز تماشاگران از سوی برخی افراد تحریک شدند، با این حال من سکوت کردم و ناراحت نشدم. بعد از فینال لیگ برتر کشتی آزاد این دیدار از سوی کمیته داوران فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت و موضوع خاصی و تاثیرگذاری مشاهده نشد.

رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی در خصوص اینکه اعتراضی به نتیجه فینال لیگ برتر کشتی آزاد به این سازمان رسیده است یا خیر خاطر نشان کرد: هیچ اعتراض مکتوبی نه از تیم انبوه سازان هوتن و نه سایر تیم‌ها نداشتیم. در خصوص دیدار یونس امامی با حریف روسی که منجر به شکست وی شد، فیلم به محمدابراهیم امامی نشان داده شد و او نیز پس از بررسی با داوران اتحادیه جهانی، هیچ مشکلی را در خصوص عملکرد داوری مشاهده نکرد و به صورت رسانه‌ای نیز موضوع را اعلام کرد. در این خصوص نیز محمد مصلایی‌پور رئیس کمیته داوران عملکرد داوری باشگاه‌های کشور را بدون مشکل دانست. در خصوص برخی اعتراضات در دیدار فینال نیز این موضوع هفته گذشته در کمیته انضباطی فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت و آرای نهایی محرومیت‌ها و جرایم نیز هفته آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

یاری در خصوص برگزاری جام باشگاه‌های جهان نیز گفت: برخی باشگاه‌ها برای میزبانی این رویداد در کشتی فرنگی و آزاد پیشنهاداتی دادند منتهی باید شرایط فنی خود را ببینیم چرا که برگزاری این رقابت‌ها با توجه به مسابقات تیم‌های ملی کشورمان شرایط خاصی را به همراه دارد. با توجه به در پیش بودن مسابقات رنکینگ کرواسی و چند تورنمنت در سال میلادی جدید باید تصمیم‌گیری کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری این رویداد باشگاهی به احتمال فراوان بهمن یا اسفند ماه برگزار خواهد بود با این وجود کشتی فرنگی درگیر مسابقات قهرمانی کشور است و از سوی دیگر درخواستی به محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ارائه شده و او باید بررسی لازم در این خصوص را داشته و نتیجه نهایی را به ما اعلام کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه چند سهمیه المپیک باید برای کشی آزاد و فرنگی اخذ شود، هنوز برگزاری جام باشگاه‌های جهان قطعی نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha