۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85328827
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۴ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در ایجرود کشف شد

زنجان - ایرنا -فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت:۱۴ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در پی توقیف یک دستگاه سواری شوتی کشف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ معصومی راد روز پنجشنبه با بیان این مطلب،‌ افزود: ماموران امنیت اقتصادی حین رصد مسیرهای ارتباطی استان به یک دستگاه خودروی شوتی (پراید) در محور بیجار - زنجان مشکوک شدند.

وی افزود: با اشراف پیرامونی و مراقبت های پلیسی خودروی مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن سیگارهای خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ معصومی راد با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ، ادامه داد: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و یک نفر راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شد.

۲ واحد صنفی گرانفروش در زنجان پلمب شد

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت:‌ در راستای طرح نظارت بر واحدهای صنفی ویژه شب یلدا از ۳۵ واحد صنفی سرکشی و تعداد ۲ باب فروشگاه به علت گرانفروشی پلمب شد.

سرهنگ حسن حیدری افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری نمایندگان اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی از ۳۵ واحد صنفی سرکشی کردند.

وی یادآور شد: از این تعداد واحد صنفی تحت نظارت، تعداد ۲ باب واحد فروشگاهی بزرگ به علت گرانفروشی پلمب و هر ۲ واحد با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha