۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85340056
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار دستگاه سواری شوتی در زنجان توقیف شد

۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷
کد خبر: 85340056
چهار دستگاه سواری شوتی در زنجان توقیف شد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان بااشاره به تشدید مبارزه با خودروهای شوتی، از توقیف چهار دستگاه از این خودروها و کشف ۱۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان،‌ سرهنگ حسین بدری روز دوشنبه با بیان این مطلب افزود:‌ در اجرای طرح استانی تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با خودروهای شوتی، چهار دستگاه خودروی سواری شوتی و یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار قاچاق توقیف شد.
وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان زنجان خودروهای مذکور را رویت و با علائم هشدار دهنده پلیسی و دستور ایست متوقف کردند که در بازرسی از این خودروها در مجموع مقدار ۲۳ هزار و ۱۳۰ لیتر روغن موتور فاقد مجوز، تعداد ۷۹ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سیگارت خارجی، تعداد یک هزار و ۱۱۴ ثوب انواع پوشاک و البسه خارجی قاچاق کشف شد.
سرهنگ بدری ادامه داد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص پنج نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند.
وی با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح های مبارزه با قاچاق کالا، ضمن قدردانی از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اتوبوس مسافربری حامل بار قاچاق بود

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت:‌ در پی توقیف یک دستگاه اتوبوس مسافربری لوازم یدکی قاچاق به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ محمد معصومی راد افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایجرود حین کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه اتوبوس بین شهری مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
وی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۸۱۷ لوازم یدکی قاچاق خودرو در مارک های خارجی، کشف کردند، اظهار داشت: این تعداد لوازم به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود با اشاره به ارزش سه میلیارد ریالی کالای کشف شده اظهار داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ معصومی راد تاکید کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان کالا به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار داشته و با قاچاقچیان و متخلفان برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha