استاندار: طرح های نیمه کاره ورزش همدان با حمایت دولت سیزدهم به سرانجام رسید

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: حمایت دولت سیزدهم و پیگیری های صورت گرفته منجر به تکمیل طرح های ورزشی بر زمین مانده یک دهه گذشته این استان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا قاسمی فرزاد روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از کاروان ورزش همدان در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین افزود: دولت سیزدهم نگاه حمایتی از ورزش در اقصی نقاط کشور دارد و هم اکنون نیز چند طرح بزرگ ورزشی در سطح استان همدان آماده بهره برداری است.

وی با ابراز رضایت از عملکرد ورزش استان همدان در میادین ملی و بین المللی اضافه کرد: به اهتزار در آمدن پرچم کشورمان نماد فرهنگ و ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران است.

قاسمی فرزاد خواستار توجه ویژه به ورزش به خصوص در عرصه همگانی شد و گفت: استعدادهای ورزشی از درون فعالیت ورزش‌های همگانی کشف و شکوفا می شوند.

استاندار همدان با قدردانی از رئیس جمهور در حل مشکل آب همدان نیز خاطر نشان کرد: با پیگیری صورت گرفته، رئیس جمهور با دستور مستقیم و اختصاص اعتبار لازم مشکل آب همدان را حل کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم از ۱۹ نشان آور ، مربی، داور و ورزشکار اعزامی همدان به بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha