۱ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85329581
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

بزرگترین لیگ دوصحرانوردی غرب کشور در همدان + فیلم

همدان- بزرگترین لیگ دوصحرانوردی غرب کشور جام سردار شهید حسین همدانی با رقابت ۳۰۰ ورزشکار به میزبانی پیست شهدای شهر همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این رقابت‌ها ورزشکاران در سه رده سنی آینده سازان، نونهالان و نوجوانان به ترتیب مسافت‌های ۲، سه و چهار کیلومتری را طی کردند.

در پایان این مسابقات و در گروه سنی آیندگان محمد مهدی مرادی از کبودرآهنگ ، محمد مبین سهرابی از نهاوند و امیر عباس حسینی از بوبوک آباد قهاوند به ترتیب اول تا سوم شدند.

در گروه سنی نونهالان محمد مهدی رضایی از همدان قهرمان شد، ابوالفضل چراغی از کبودرآهنگ مقام دوم را کسب کرد و امیر علی ملکی از ملایر بر سکوی سوم قرار گرفت.

همچنین در ️گروه سنی نوجوانان امیر محمد خاقانی از همدان عنوان نخست را کسب کرد، محمد سعید زاده از ملایر دوم شد و مالک رستمی شریف آباد از ملایر در جایگاه سوم ایستاد.

در این دوره از مسابقات دوندگان منتخب شهرهای ملایر، کبودرآهنگ، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، قهاوند، فامنین و جورقان حضور داشتند.

لیگ دو صحرانوردی سردار شهید همدانی با ابتکار و همت هیات دو ومیدانی استان همدان و به منظور زنده نگه داشتن یاد و و جانفشانی فرمانده جبهه مقاومت سردار شهید حسین همدانی در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری طراحی و برنامه ریزی شده است که تا پایان سال مراحل بعدی این مسابقات با حضور برترین‌های کشور در همدان برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha