دومین کنگره ملی "بانوان تاثیرگذار" فراخوان شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: دومین کنگره ملی "بانوان تاثیرگذار ایران اسلامی" به میزبانی استان فراخوان شده است و علاقه مندان می توانند تا پنجم دی ماه در سایت مربوطه ثبت نام کنند.

فریبا ولیپور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فراخوان و ثبت نام این کنگره در استان انجام می شود و همچنین آئین تجلیل برگزیدگان نیز همزمان با اختتامیه جشنواره استانی "بانوی تمدن ساز ایران اسلامی " در این استان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این فراخوان از بانوان موفق و تاثیر گذار ایرانی که در عرصه های فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان سازی و رسانه، فعالیت های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علم پژوهش و فناوری، سیاست گذاری و حکمرانی و ورزش، علاوه بر نقش آفرینی موثر در ارتقای هویت و اصالت خانواده و سایر فعالیت های ارزشمند، موثر بوده اند دعوت شده است.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این کنگره می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://www.banooiran.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

ولیپور تاکید کرد: بانوان علاقه مند به شرکت در این کنگره ملی که در جشنواره استانی "بانوی تمدن ساز ایران اسلامی " شرکت کرده اند نیز می توانند با بارگذاری اسناد و مدارک مربوطه در این کنگره ملی نیز شرکت نمایند و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha