تاکید معاون سپاه فجر فارس بر شتاب بخشی در پذیرش طرح‌های دانش بنیان

شیراز – ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس گفت: لازم است فرآیند پذیرش طرح‌های دانش‌بنیان‌ها سرغت گیرد تا حس کننذ که مانعی برای فعالیت و تولید پیش روی آنها نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ قاسم علی‌پور روز شنبه در رویداد جام رسانه امید فارس در پارک علم و فناوری فارس، برپایی این رویداد رسانه‌ای برای معرفی فناوران و دانش بنیان های فارسی را ارزشمند دانست و ادامه داد: اگرچه برنامه‌های چشم اندازی پنج‌ساله، هفت ساله و ۲۰ ساله تدوین شده اما هنوز در برخی بخشها تا رسیدن به این افق‌ها فاصله داریم و انتظار است که این رویداد نیز گامی در رسیدن به اهداف باشد.

علیپور افزود: وظیفه رسانه‌ها در این مسیر تصویرسازی از توان دانشمندان و فناوران است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس اضافه کرد: اینکه رسانه‌ها بهره مندی از توان آنها را به جایگاهی شایسته برسانند لذت بخش است.

تاکید معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس بر شتاب بخشی در پذیرش طرح‌های دانش بنیان

وی با بیان اینکه امروز شاهد رویش های خوبی در فعالیت مراکز رشد و دانش بنیان هستیم، گفت: اکنون این شرکت‌ها تامین کننده بخشی از نیاز کشورهستند و باید برای فعالیت آنها تسهیلگری و سرعت بخشی کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس اظهار کرد: انتظار است رسانه ها با تبیین کافی، سرمایه‌گذاران را برای همکاری با شرکت‌های دانش بنیان ترغیب و بر این مهم تمرکز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha