۲ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85330800
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

تداوم بارندگی تا فردا در خوزستان

۲ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸
کد خبر: 85330800
تداوم بارندگی تا فردا در خوزستان

اهواز - ایرنا - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی که از شامگاه جمعه بر استان مستقر شده تا فردا یکشنبه فعال است.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواسط وقت فردا سامانه بارشی بر روی استان فعال است و به ویژه طی امروز تا اوایل وقت فردا سبب رگبار و رعد و برق و وزش باد متوسط تا شدید در بیشتر مناطق استان و بارش برف در ارتفاعات و احتمال ریزش تگرگ در برخی از مناطق خواهد شد.

وی افزود: بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمالی، شرقی، جنوبی و بخش‌هایی از مرکز استان خواهد بود و احتمال آبگرفتگی معابر شهری در این مناطق وجود دارد.

سبزه زاری ادامه داد: شمال خلیج فارس نیز در این مدت مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: از فردا به علت وجود رطوبت بارش‌های اخیر، در برخی نقاط استان و راههای مواصلاتی، پدیده مه قابل انتظار است.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۲۴.۴ و دهدز با ۵.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را داشتند و حداقل دمای اهواز ۱۳.۳ و حداکثر ۲۲.۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی و وقوع رعد و برق از روز جمعه در استان هشدار سطح زرد صادر کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha