۳ دی ۱۴۰۲، ۸:۴۸
کد خبر: 85331224
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از هفت هزار یزدی در طرح ملی شهریاران ثبت نام کردند

یزد-ایرنا- دستیار استاندار یزد در امر مردمی‌سازی دولت گفت: هفت هزار و ۱۵۸ ایده در طرح ملی شهریاران که به منظور تبدیل شعار مردمی‌سازی به گفتمان عمومی اجرا می شود در این استان ارائه شد.

"مسعود پارسافر" روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ملی شهریاران با هدف تبدیل مردمی‌سازی به گفتمان فراگیر و عمومی و همچنین مشارکت و برخورداری از نظرات آحاد جامعه در همه بخش‌های اداری و سازمانی است و شهریاران سه ضلع مدیران، حلقه‌های میانی و آحاد مردم را برای حل یک یا چند مسئله کنار هم جمع می‌کند.

وی ادامه داد: علاقه مندان ایده‌های خود برای حل مسائل شهر، منطقه و یا روستا و یا اقدامات موفقی که خودشان انجام داده‌اند را با مراجعه به آدرس www.shahriaran.ir ثبت کرده و در این طرح مشارکت دارند.

بیش از هفت هزار یزدی در طرح ملی شهریاران ثبت نام کردند

دبیر اجرای طرح ملی شهریاران در استان یزد گفت:با توجه به پایان آذرماه به عنوان آخرین مهلت ثبت نام ، ایده‌های ثبت شده داوری و بهترین ایده و اقدامات با اهداء جوایز نفیس قدردانی و مورد حمایت قرار می گیرد البته آخرین مهلت برای شرکت در بخش نوجوانان این طرح تا تاریخ ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲ است.

پارسافر اظهار داشت: مردمی سازی از رویکردهای تحولی دولت سیزدهم است و ایده های موفق به عنوان الگو برای استفاده دیگر نقاط کشور و استان معرفی می شود و طرح شهریاران میدانی برای نقش‌آفرینی و هم‌افزایی مسئولان، حلقه‌های میانی، گروه‌های مردمی و آحاد مردم در راستای حل مسائل کشور است.

در زمینه ثبت نام ایده ها استان یزد در رتبه پنجم کشور قرار دارد و استان های کردستان، سیستان بلوچستان، لرستان، کرمان، بالاتر از یزد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha