۳ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85331464
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار : انتخابات پرشوری پیش روی  البرز است

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به تکثر داوطلبان مجلس شورای اسلامی و شور و نشاط شکل گرفته در این استان اعلام کرد: این وضعیت بیانگر برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت بالای مردم در البرز است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،"مجتبی عبداللهی " روز یکشنبه در نشست ستاد انتخابات استان البرز افزود با بررسی های دقیق و شناسایی نقاط ضعف برگزاری انتخابات ادوار گذشته استان باید نسبت به رفع موانع چاره اندیشی کرد..

استاندار البرز گفت : باید بسترهای لازم را برای برگزاری انتخابات پیش رو فراهم کنیم .

استاندار : انتخابات پرشوری پیش روی  البرزاست

عبداللهی ، مهمترین رویکرد استان را در برگزاری انتخابات پیش رو ، رعایت چهار اصل مهم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب یعنی امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت برشمرد.

وی گفت : اکنون با توجه به تحقق بسیاری از اهداف قرارگاه اجتماعی استان موج گسترده ای از اعتماد و رضایتمندی در بین مردم ایجاد شده که این روند باید تقویت شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآورشد: با جدیت به دنبال تکمیل و گره گشایی پروژه های بیمارستانی استان هستیم و با این روند تا پایان دولت سیزدهم حدود هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت مراکز درمانی البرز اضافه می شود.
استاندار البرز افزود: رشد سرانه های بهداشتی و درمانی در البرز بسیار کند و در مقاطع طولانی، ثابت بوده است.

در نشست ستاد انتخابات استان البرز روند اجرای دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت کشور مورد بررسی قرار گرفت و فرمانداران و اعضای کمیته های برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این راستا ارایه دادند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha