حوزه درمان از اولویت های سپاه برای محرومیت زدایی است

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه حوزه درمان از اولویت های سپاه برای محرومیت زدایی است، گفت: کاهش هزینه‌های درمان بیماران مناطق محروم و نیازمند با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار نعمت‌الله باقری روز یکشنبه در دیدار با اعضای هیات‌ رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه تامین امنیت و سلامت در جامعه، مستلزم تلاش بی‌وقفه است، اظهار کرد: استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و راهکارهای مناسب بر ایجاد خدمات مستقیم به مردم می باشد چراکه برخی از بیماران، هزینه های سنگینی را متحمل می شوند.

وی گفت: تعامل دانشگاه و سپاه پاسداران مهم تلقی می شود چراکه اولویت بخش سلامت این نهاد انقلابی، خدمت به مردم مناطق کم‌برخوردار استان می باشد همچنین در این راستا به دنبال ایجاد نخستین بیمارستان سپاه باهدف خدمت به مردم در استان خواهیم بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این دیدار اظهار کرد: همکاری‌های بین سپاه و دانشگاه، خدمت به مناطق کم‌برخوردار لرستان در حوزه سلامت، همکاری‌های مستمر و فزاینده، حمایت‌های سپاه از دانشگاه در راستای فرایند خدمت‌رسانی ضروری است.

بهرام دلفان گفت: گسترش و توسعه زیرساخت‌ها، تأمین نیروهای پزشکی تخصصی و عمومی، تبیین فعالیت‌های جهادی بین سپاه و دانشگاه در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا و اردوهای جهادی انجام شده دندانپزشکی و درمانی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان از اقدامات دانشگاه علوم پزشکلی لرستان می باشد.

وی ادامه داد: تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و روند روبه‌رشد ساخت ابر بیمارستان نیایش خرم‌آباد و بیمارستان‌ های دورود و کوهدشت، جذب متخصصین و چگونگی ماندگاری آنها، تأمین تجهیزات سنگین پزشکی برای همه مناطق استان و رفع کمبودهای دارویی و تجهیزاتی، همکاری‌های بین‌بخشی با کمیته امداد امام (ره) و دیگر دستگاه‌های اجرایی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی و طرح برنامه‌های توانمندسازی مردم در مناطق روستایی از دیگر اقدامات ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha