۵ دی ۱۴۰۲، ۸:۴۳
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85333584
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سنندج: حماسه ۹ دی اوج بصیرت و آگاهی مردم ایران اسلامی بود

سنندج- ایرنا- فرماندار شهرستان سنندج گفت: حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ اوج بصیرت و آگاهی مردم ایران اسلامی بود که با حضور پرشور خود فتنه فتنه‌گران را خنثی کردند.

به گزارش ایرنا، حسن عسکری روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه حوادثی که پس از انتخابات سال ۸۸ رخ داد، شیرینی حضور میلیونی مردم را تلخ کرد، گفت: فتنه‌گران با اسم رمز تقلب، هشت ماه ایران اسلامی را دچار چالش کردند و به فرموده مقام معظم رهبری، نظام را تا لب پرتگاه برده و این ظلم را به مردم و نظام تحمیل کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور آگاهانه خود فتنه و فتنه‌گران را به زباله‌دان تاریخ انداختند، اضافه کرد: روز ۹ دی یوم‌الله و روزی ماندگار در تاریخ کشورمان است و همه دستگاه‌های اجرایی موظف به برگزاری ویژه برنامه‌ای برای جامعه هدف و کارکنان خود در راستای جهاد تبین و بصیرت افزایی هستند.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه آماده برگزاری انتخاباتی هستیم که جهانیان به آن چشم دوخته‌اند، گفت: انتخابات یکی از دستاوردهای بزرگ نظام است که تلاش برای مشارکت در انتخابات گام برداشتن در مسیر شهید سلیمانی و بصیرت افزایی خواهد بود.

فرماندار سنندج: حماسه ۹ دی اوج بصیرت و آگاهی مردم ایران اسلامی بود

عسکری افزود: همه کسانی که دل در گرو توسعه ایران اسلامی دارند باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس که تضمین کننده امنیت و تشکیل مجلسی قوی در راستای پیشرفت کشور است تلاش کنند.

وی یادآور شد: امروز شاهد دستاوردهای محور مقاومت در غزه، یمن، عراق و سوریه هستیم که حاصل مکتب شهید سلیمانی است و باید به نسل جوان به عنوان قهرمانی ملی و بین‌المللی معرفی شود.

فرماندار سنندج از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در روزهای ۹ و ۱۳ دی‌ماه در سنندج خبر داد.

در تقویم ایران اسلامی ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha