۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85336246
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سقز: دشمنی دشمنان به دلیل پیشرفت‌های انقلاب اسلامی است

سنندج- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: دشمنی دشمنان و بدخواهان ایران به دلیل توسعه و پیشرفت‌های روزافزون انقلاب اسلامی و گسترش آن است.

به گزارش ایرنا، جعفر توان روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت مناسبت های هفته مقاومت اسلامی؛ یوم الله ۹ دی، چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هفته زن اظهار کرد: یوم الله نهم دی فراموش شدنی نیست و مردم با فهم سیاسی و بصیرت مثال زدنی، بر نقشه های شوم دشمنان خط بطلان کشیدند.

وی با اشاره به اینکه حماسه نهم دی امسال متاثر از میدان تقابل حق و باطل و تحولات فلسطین و مبارزه جبهه مقاومت با رژیم صهونیستی است، اضافه کرد: بزرگداشت حماسه نهم دی با دعوت و حضور قشرهای مختلف مردم روز شنبه هفته آینده برگزار می شود.

فرماندار ویژه شهرستان سقز بر تبیین منظومه فکری شهید سلیمانی به عنوان الگوی عینی در بین جوانان و نوجوانان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق بازنشر و تحلیل وصیت‌نامه شهید سلیمانی و پویا و زنده نگه داشتن راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی به فرمایش رهبر معظم انقلاب، چهره بین المللی مقاومت اسلامی است.

توان با اشاره به در پیش بودن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر خواستار تدابیر لازم برای اجرای برنامه های کیفی، مردم محور و ارزشمند شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سقز هم در این جلسه با بیان اینکه شعار چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، «شهید القدس» است، اظهار کرد: ۴۶ برنامه کشوری، استانی و شهرستانی از جمله بزرگداشت مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم به اجرا درمی آید.

جباری افزود: برگزاری برنامه های جهادگران اقتصاد، کشت نهال، برپایی جلسات بصیرتی با عنوان معرفی مکتب حاج قاسم، گردهمایی دختران و پسران حاج قاسم به صورت مجزا، برپایی میز خدمت و یادواره های شهدا به نیت حاج قاسم از جمله این برنامه هاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز هم در این جلسه گفت: برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی نشست های بصیرتی و مسابقات کتابخوانی با عنوان «مکتب حاج قاسم و حمایت از مردم فلسطین» از جمله برنامه های این واحد دانشگاهی است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز هم یادآور شد: برگزاری مسابقه والیبال دوستانه بین سقز و بانه، کراس فیت منطقه ای و گل کوچک در محلات از جمله برنامه های ورزشی در این ایام خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha