۴ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85332712
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری عاملان سرقت از منازل ۶ استان در اصفهان

اصفهان – ایرنا - فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهار نفره‌ای که علاوه بر سرقت از منازل شهر اصفهان در پنج استان نیز مرتکب سرقت شده بودند، خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان، سردار حمید علینقیان‌پور روز دوشنبه افزود: بدنبال شکایت یکی از شهروندان اصفهانی مبنی بر سرقت اموال از منزل وی، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: کارآگاهان پس از بررسی محل وقوع سرقت و انجام اقدامات تخصصی و جمع آوری سرنخ های موجود در نهایت رد پای باند چهار نفره سارقان سابقه‌دار و غیربومی را در این سرقت بدست آوردند و آنها را در رصد هوشمندانه خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی اصفهان افزود: تحقیقات در این باره ادامه داشت تا اینکه مشخص شد سارقان برای ارتکاب سرقت به تهران رفته اند که بسرعت با هماهنگی قضائی کارآگاهان اصفهان به آن استان اعزام و در یک عملیات ضربتی، آنها را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان پنج میلیارد ریال طلاجات که از منزلی در تهران سرقت شده بود کشف شد.

سردار علینقیان‌پور خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به اصفهان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۵ فقره سرقت منزل در اصفهان اعتراف کردند که ارزش اموال به سرقت رفته توسط آنان بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: سارقان جزو مُجرمان موسوم به «سارقان در حرکت» هستند که علاوه بر اصفهان در استان‌های کرمان، یزد، تهران، مازندران و خراسان رضوی نیز مرتکب سرقت شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تحقیقات در باره این پرونده برای مشخص شدن ابعاد و جزئیات بیشتر جرائم باند یاد شده کماکان ادامه دارد، گفت: متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.

پایان فرار ۱۰ ساله زندانی در فریدن

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت: متهم ۴۰ ساله‌ای که پس از دریافت مرخصی از زندان، فراری شده بود، پس از ۱۰ سال زندگی مخفیانه دستگیر شد.

سرهنگ جواد افشاری افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مشخص شد، زندانی فراری در منزلی در یکی از محلات حاشیه‌ای این شهرستان مخفی شده است که بررسی این موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: سرانجام با انجام کار پلیسی و تحقیقات میدانی نامحسوس، مخفیگاه متهم شناسایی و عملیات دستگیری وی بصورت ویژه آغاز شد.

فرمانده انتظامی فریدن با اشاره به دستگیری متهم فراری گفت: این فرد به جُرم مواد مخدر در حال سپری کردن دوران حبس خود بود که با گرفتن مرخصی از زندان و عدم معرفی خود پس از اتمام آن، ۱۰ سال زندگی مخفیانه داشت و در حال فرار بسر می‌بُرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha