رژیم صهیونیستی ۴ هزارو ۷۳۰ فلسطینی را در کرانه‌ باختری بازداشت کرد

تهران-ایرنا- منابع خبری با اشاره به تداوم بازداشت‌ها در کرانه باختری علام کردند که از اوایل نبرد طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه تاکنون ۴ هزارو۷۳۰ شهروند فلسطینی در کرانه باختری توسط ریم صهیونیستی بازداشت شدند.

به گزارش امروز (دوشنبه) ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد که از شب گذشته تاکنون نظامیان اشغالگر صهیونیستی ۳۵ شهروند فلسطینی از جمله چند کودک را در کرانه باختری بازداشت کرد و آمار کلی بازداشت‌ها در این منطقه از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۴ هزارو ۷۳۰ نفر رسیده است.

روز گذشته نیز اداره امور اسرای فلسطینی اعلام کرد که نظامیان اشغالگر صهیونیست ۱۰ شهروند فلسطینی از جمله یک زن را در کرانه‌ باختری بازداشت کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان بازداشت این شهروندان فلسطینی، اقدام به شکنجه و بدرفتاری و تهدید آنها و خانواده هایشان و تخریب منازل و وسایل زندگی آنها و شلیک مستقیم گلوله کردند.

با آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در مناطق مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخواسته اند.

نهادهای رسیدگی به امور اسیران فلسطینی ۲۹ آذر ماه در آخرین گزارش خود اعلام کرده بودند که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی و حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون چهار هزار و ۶۳۰ فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha