۵ دی ۱۴۰۲، ۷:۵۶
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85333023
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدود هفت هزار میلیارد ریال وام بدون ضامن در کردستان پرداخت شد

سنندج- ایرنا- مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کردستان گفت: حدود هفت هزار میلیارد ریال وام بدون ضامن در قالب بیش از ۲۸ هزار فقره پرونده توسط این بانک به متقاضیان پرداخت شد.

حسام الدین اسعدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پرداخت تسهیلات بدون ضامن را یکی از اولویت‌های این بانک است و اظهار کرد: نرخ تسهیلات این نوع وام چهار درصد است و اینگونه دغدغه بسیاری از متقاضیان برطرف می شود.

وی یکی دیگر از طرح های این بانک را جشنواره ۲۲ خواند و اضافه کرد: این جشنواره از ۲۲ آذر سال جاری آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد و علاقه مندان در این مهلت می توانند در این طرح شرکت کنند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کردستان ادامه داد: افرادی که دارای دسته چک و حساب جاری هستند و یا در این مدت اقدام به ایجاد حساب جاری کنند می توانند از اعمال ۳۵ درصد افزایش در ضرایب پرداخت برخوردار شوند.

اسعدی بیان کرد: از ۲۲ آذر تا ۲۲ بهمن متقاضیان می توانند به شعبه های بانک قرض الحسنه مهر ایران در سطح استان مراجعه کنند و با بهره‌مندی از این امتیاز در مدت زمان کمتری تسهیلات موردنیازشان را دریافت خواهند کرد.

وی یادآور شد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در کردستان بیش از ۲۲۰ هزار نفر مشتری دارد و تاکنون ۱۲ درصد از سهم نقدینگی استان را هم جذب کرده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کردستان با اشاره به اینکه در یک سال اخیر بیش از ۲۳ درصد به مشتریان این بانک افزوده شده است، اظهار کرد: این بانک فعالیت تجاری ندارد و همه تسهیلات آن دارای صفر تا چهار درصد کارمزد است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران در ۲۲ آذر سال ۱۳۸۶ تاسیس شد و در حال حاضر در کردستان دارای ۱۴ شعبه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha