جنگ پایین‌جدولی‌ها در تهران؛ دوئل سیروس و مسعود برای ۳ امتیاز

تهران- ایرنا- شاگردان سیروس پورموسوی به دنبال این هستند که دومین برد خود را در نیم فصل نخست لیگ برتر به دست بیاورند.

به گزارش ایرنا، تیم هوادار پس از گذشت ۱۴ هفته از لیگ برتر با ۱۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد. محمود فکری که هدایت این تیم را از ابتدای فصل بر عهده داشت پس از گذشت ۱۳ هفته و در حالی که تیمش تنها ۲ پیروزی به دست آورده بود از سمت خود کناره‌گیری کرد.

مدیریت باشگاه بلافاصله با مسعود شجاعی، ملی‌پوش سابق و بازیکن فصل قبل این تیم به توافق رسید تا او جانشین فکری شود. شجاعی سابقه حضور در لالیگا و بازی در در تیم‌های اوساسونا و لاس پالماس را دارد و البته در سه دوره جام جهانی پیراهن تیم ملی را پوشیده است؛ اما قطعا سرمربیگری تیم هوادار می‌تواند چالش متفاوتی نسبت به دوران بازیگری او باشد.

هوادار با این تغییر و تحولاتی که روی نیمکت خود داشت در بازی با نساجی توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد هر چند موفق به کسب پیروزی نشد و به تساوی رسید. شجاعی و شاگردانش در آخرین بازی نیم فصل اول باید مقابل تیم استقلال خوزستان که قعرنشین لیگ است به پیروزی برسند تا با شرایط بهتری به تعطیلات نیم فصل بروند. هوادار در ۱۴ هفته از لیگ برتر، آمار ۲ برد، ۵ تساوی و ۷ شکست را در کارنامه خود ثبت کرده تا با ۱۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

استقلال خوزستان هم در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. این تیم هفته گذشته به مصاف مس‌رفسنجان رفت و توانست مقابل هوادران خود به اولین پیروزی خود در لیگ بیست‌وسوم برسد. این برد باعث خواهد شد آبی‌پوشان خوزستانی با روحیه‌ای بهتر به مصاف هوادار بروند. استقلال خوزستان در ۱۴ هفته از لیگ برتر، یک برد، ۵ تساوی و ۸ شکست را کسب کرده و با ۸ امتیاز قعرنشین جدول است.

دیدار تیم‌های هوادار تهران و استقلال خوزستان از ساعت ۱۵ فردا (۱۰ دی) در ورزشگاه قوامین برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha