دری نجف‌آبادی: آمریکا با حمایت از صهیونیست‌ها  مسئول اصلی تنش در منطقه است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه آمریکا با حمایت از صهیونیست‌ها مسئول اصلی تنش در منطقه است، گفت: حمایت آمریکا از رژیم اسرائیل ماهیت ضد حقوق بشر و آزادی این کشور را به جهانیان نشان داد.

به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری نماز جماعت که در مدرسه پسرانه شهید فهمیده اراک، افزود: تمامی تجهیزات، ناوها و پایگاه‌های آمریکا مدعی دروغین حقوق بشر و آزادی، در منطقه برای قتل و عام مردم بی دفاع غزه در اختیار رژیم اسرائیل قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت غزه در مدت ۲۰ سال گذشته در محاصره کامل رژیم اسرائیل قرار داشته و مردم غزه در این مدت در زندان سرباز به دست رژیم صهیونیستی زندانی هستند.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ هزار تن بمب که توسط آمریکا در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفته تا هفته گذشته توسط رژیم اسرائیل بر سر مردم غزه ریخته شده و ۵۰ درصد این منطقه به صورت کامل ویران شده‌ است.

آیت الله دری نجف آبادی با یادآوری وتوی قطعنامه شورای امنیت علیه رژیم اسرائیل اظهار کرد: شیطان بزرگ چهار قطعنامه شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی را وتو کرده و اکنون تنها با بحث کمک رسانی به مردم این منطقه موافقت کرده و این مهم نشان از همکاری و حمایت آمریکا با رژیم کودک کش اسرائیل است.

وی یادآور شد: امروزه در حوادث غزه، یک طرف اسرائیل و طرفداران این رژیم و در طرف دیگر مقاومت که ریشه در انقلاب اسلامی و هدایت‌های امام راحل (ره) دارد قرار گرفته‌ است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) تحولات عظیمی در ایران، منطقه و جهان به وجود آمده و ماهیت غرب، آمریکا و به خصوص جریان صهیونیسم بیشتر از گذشته برای همگان روشن شده‌ است.

آیت الله دری نجف آبادی دانش آموزان را آینده سازان کشور دانست و گفت: جوانان و نوجوانان باید با کسب مهارت‌های مختلف در حوزه کشاورزی، صنعتی، محیط زیست و فناوری‌های نوین برای پیشرفت و توسعه کشور بیش از پیش تلاش کنند.

۲۲۷ هزار دانش آموز در۲ هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha