۵ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱
کد خبرنگار: 1429
کد خبر: 85334388
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

بزم گرم رسانه های ایلام در جام امید

۵ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱
کد خبر: 85334388
بزم گرم رسانه های ایلام در جام امید

ایلام- ایرنا- شور و هیجان خاصی امور تربیتی ایلام را با حضور خبرنگاران، مسئولان و مدیران روابط عمومی دستگاه ها در برگرفته بود.

به گزارش ایرنا، هیجان و اشتیاقی وصف ناشدنی که از همان ابتدای حضور در درب ورودی تا سالن محل برگزاری جلسات عصر پنجمین روز از اولین ماه سرد زمستان را گرما بخشیده بود.

جمع خبرنگارانی که در گروه های مختلف در حال تکاپو و گفت و گو در باره موضوع جشنواره و چگونگی اجرای آن بودند.

همه چیز چون برای اولین بار بود در هاله ای از ابهام، برخی ها از قبل گزارش ها و مطالبی را آماده کرده بودند و برخی ها دلواپس و نگران چون هیچ چیزی از چگونگی اجرای جام رسانه امید که برای اولین بار قرار است برگزار شود، از سوی کسی مطرح نشده بود.

بی گمان برگزاری این جشنواره با حضور شخص اول استان، معاونین استاندار، مدیران کل دستگاه های اجرایی، مدیران روابط عمومی و همه خبرگزاری ها و اصحاب قلم استان محکی است برای شناسایی عیار خبرنگاران پر تلاشی که در هر رویداد و صحنه ای در صف اول هستند و دستانی توانا بر قلم دارند تا آیینه تمام نمای واقعیت باشند.

امروز شور و شوق خاصی در چهره تک تک خبرنگاران و مسئولان به چشم می خورد و این گویای هیجان و اشتیاق آنان برای حضور در صحنه و عرصه خبر است.

رویداد رسانه امید می تواند دریچه ای برای امید بخشی به همه جامعه باشد که با انعکاس مطلوب همه خدمات و اقدامات عملکردی مسئولان دولت را در پیش چشم مردم بگشاید.

بی شک دست اندرکاران این رویداد با اهداف متعالی که در اذهان دارند می توانند، روزنه های امید را در جامعه انعکاس دهند.

# پیشرفت_ایلام

# پشرفت_ایران

#لیگ_ رسانه_امید

#ایرنا_ایلام

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha