طرح ها و خدمات دولت برای امید بخشی به جامعه پیوست رسانه ای داشته باشد

ایلام -ایرنا - رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: رسانه های نقش مهمی در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری به منظور امید بخشی جامعه برعهده دارند و مسئولان نیز در راه با آنان همگام باشند.

به گزارش ایرنا، "محمد علینظری" روز سه شنبه در نخستین رویداد جام رسانه امید در سالن امور تربیتی ایلام اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بر اطلاع رسانی دستاوردها و خدمات نظام و دولت تاکید و در نهایت ایشان خود رسانه دولت و نظام شدند و ۲۰ شاخصه پیشرفت دولت را بیان کردند.

وی با اشاره به ضعیف بودن روند اطلاع رسانی خدمات دولت، گفت: اگرچه اقدامهای شاخصی انجام شده ولی متاسفانه در زمینه انتشار و انعکاس آنها عزم جدی و همگانی وجود نداشته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام با تاکید بر اینکه هر طرح و خدمتی چنانچه دیده شود باید پیوست فرهنگی و رسانه ای داشته باشد، گفت: رسانه ها باید همیار دولت بوده و این خدماتی که ملموس است باید منتشر شوند.

علی نظری بیان کرد: این رویداد برای نخستین بار با هدف تبیین دستاوردهای نظام و دولت برگزار که خوشبختانه با استقبال گسترده ای از سوی رسانه ها مواجه شده است.

وی بیان کرد: این رویداد در سه محور جهاد تببین، جهاد خدمت و جهاد امید برگزار و در مجموع ۱۸تیم رسانه ای اعم از خبرنگاران و عموم مردم در قالب گروه های سه و پنج نفره حضور دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام به حضور فرماندار یکی از شهرستانها در این رویداد اشاره و با تقدیر از این حرکت، گفت: اقدام ایشان که بصورت شخصی و خانوادگی در این رویداد مشارکت دارد بسیار ارزشمند و قابل تجلیل است.

علینظری حجم و تعداد انتشار، کیفیت، تعداد بازدید، تعداد اشتراک گذاری، بازخورد و عکس العمل مخاطبان را از جمله محورهای مورد ارزیابی محتواهای تولیدی خبرنگاران در این رویداد عنوان و گفت: رویداد امروز بیانگر اتحاد رسانه ها و هم بنوعی محک خبرنگاران خواهد بود.

وی اظهار کرد: خبرنگاران در ۱۲محور مختلف نظیر ایده پردازی، گزارش مکتوب. خبر، یادداشت، سر مقاله، عکس، کلیپ و غیره می توانند تولید محتوا از این برنامه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، اولین دوره جام رسانه ای امید با رقابت خبرنگاران رسانه های جمعی اعم مکتوب، برخط، مجازی، شنیداری، دیداری، سراسری، منطقه ای و محلی عصر امروز آغاز شد.

#پیشرفت_ایران
#پیشرفت_ایلام
#جام_امید
#ایرنا_ایلام
#تیم_خبری_شهید_محمود_صارمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha