۷ دی ۱۴۰۲، ۹:۴۸
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85336091
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مقابله سلحشورانه مبارزان مقاومت با نظامیان اسرائیلی در کرانه باختری

تهران- ایرنا- منابع فلسطینی از زخمی شدن شماری از فلسطینی‌ها در جریان یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و مقابله سلحشورانه مبارزان فلسطینی با اشغالگران خبر دادند.

به گزارش امروز پنجشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی با اشاره به یورش امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری از زخمی شدن دستکم ۱۸ فلسطینی خبر دادند.

این منابع از درگیری شدیدی خبر دادند که میان مبارزان فلسطینی و نظامیان اشغالگر در جریان یورش به شهر جنین جریان دارد. کانون این درگیری ها در خیابان نابلس در شهر جنین است.

اشغالگران به روستای «صانور» در جنوب جنین نیز حمله ور شدند. در جریان یورش به جنین و هدف قرار گرفتن ژنراتور برق، مناطق زیادی از این شهر در تاریکی فرو رفت.

نظامیان صهیونیست به حومه شویکه در طولکرم در کرانه باختری نیز یورش بردند.

گردان طولکرم وابسته به سرایاالقدس اعلام کرد: ما با نظامیان صهیونیست درگیر شدیم و تلفاتی به آنها وارد کردیم.

نظامیان رژیم صهیونیستی «سالم ابوخرابیش و هشام شتوی» را با یورش به منزل این دو در اردوگاه عین السلطان در شهر اریحا در کرانه باختری بازداشت کردند.

همزمان درگیری های شدیدی میان مبارزان مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان یورش آنها به رام الله در کرانه باختری نیز گزارش شده است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر پس از اینکه در جریان یورش خود به شهر «حلحول» در شمال الخلیل در کرانه باختری ۹ فلسطینی را زخمی کردند از این منطقه عقب نشستند.

هلال احمر فلسطین از زخمی شدن شماری از جوانان از ناحیه شکم بر اثر گلوله جنگی نظامیان صهیونیست در جریان یورش آنها به بخش قدیمی نابلس خبر دادند.

به گزارش ایرنا، با آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در مناطق مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند. نهادهای رسیدگی به امور اسیران فلسطینی ۲۹ آذر ماه در آخرین گزارش خود اعلام کرده بودند که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی و حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون چهار هزار و ۶۳۰ فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha