۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85336311
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عملیات احداث و تعریض پل روستای قلعه طوق دزفول آغاز شد

دزفول – ایرنا – عملیات احداث و تعریض پل روستای قلعه طوق دزفول با ۷۵ میلیارد ریال اعتبار روز پنجشنبه در آیینی با حضور مهیار نورعلی معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور آغاز شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه شهرستان دزفول در این آیین با تاکید بر ضرورت تلاش مضاعف مسوولان دزفول برای اعتلای این شهرستان گفت: طی سال‌های اخیر برای توسعه روستاهای بخش مرکزی دزفول اقدام‌های موثری انجام شده و در حال پیگیری است که این روند باید ادامه داشته باشد.

علیرضا خردمند با بیان اینکه توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات مورد تاکید مدیریت شهرستان است، افزود: حل مشکل‌های شهرستان دزفول نیاز به کار جهادی دارد.

عملیات احداث و تعریض پل روستای قلعه طوق دزفول آغاز شد

پل گاومیش آباد طی هفته‌های آینده به بهره‌برداری می‌شود

خردمند گفت: پیگیری جدی برای اصلاح و ایمن سازی جاده‌ها، تعریض پل گاومیش آباد، تجهیز روستاها به خودروهای مورد نیاز، احداث حداقل سه ایستگاه آتش نشانی و افزایش سرانه فضای سبز در بخش مرکزی در حال انجام است.

وی افزود: مراحل تکمیل پل گاومیش آباد با سرعت در حال طی شدن است و با ورود عرشه آن طی هفته‌های آینده، این پل به بهره برداری می‌رسد.

روشنایی معابر روستایی دزفول دنبال می‌شود

فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: قدرت بخشیدن به دهیاری‌ها موجب بهبود خدمات رسانی به مردم می‌شود و در این راستا تقویت بخشداری‌ها مورد تاکید فرمانداری شهرستان است.

وی روشنایی معابر روستایی را موجب افزایش ضریب امنیت دانست و افزود: بهبود وضعیت روشنایی معابر روستایی و همچنین ایجاد درمانگاه شبانه روزی در بخش مرکزی از دیگر مسایلی است که به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

عملیات احداث و تعریض پل روستای قلعه طوق دزفول آغاز شد

پرهیز از تشریفات در بهره برداری از طرح‌ها

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با تاکید بر لزوم پرهیز از تشریفات در بهره برداری طرح‌ها گفت: طرح‌های عمرانی نباید معطل افتتاحیه و یا مناسبت خاص باشند.

سید احمد آوایی با بیان اینکه این طرح‌ها باید در اولین فرصت باید مورد بهره برداری قرار گیرد، افزود: نماینده نقش پشتیبان را در اجرای طرح‌های عمرانی دارد به همین دلیل مسوولان اجرایی می‌توانند بر روی کمک‌های نماینده مردم در مجلس برای گره گشایی از مسایل شهرستان حساب کنند.

عملیات احداث و تعریض پل روستای قلعه طوق دزفول آغاز شد

عرشه پل قلعه طوق آماده نصب است

رییس شورای اسلامی بخش مرکزی دزفول نیز در این آیین با اشاره به آغاز عملیات ساخت پل روستای قلطعه طوق گفت: احداث چنین پلی سالها مطالبه و دغدغه به حق مردم این منطقه بود.

نورعلی خیری افزود: احداث پل قلعه طوق با ۷۵ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد که سازه عرشه آن به ارزش ۴۰ میلیارد ریال ساخته شده و آماده نصب است.

وی ادامه داد: نصب و بتن ریزی این پل نیز نیازمند ۳۵ میلیارد ریال اعتبار است که با توجه به آماده بودن سازه، نصب این پل با سرعت اجرایی می‌شود.

رییس شورای اسلامی بخش مرکزی دزفول اظهارکرد: احداث اورژانس جاده‌ای در غرب دز نیاز ضروری این منطقه است که انتظار داریم مدیریت شهری این مهم را در اولویت قرار دهد.

وی افزود: جمعیت روستاهای غرب دز کمتر از یک هزار نفر است به همین دلیل از اعتبارات کافی برای اجرای طرح‌های عمرانی برخوردار نیستند از این رو جذب اعتبار مورد نیاز طرح‌های عمرانی مطالبه مردم این بخش است.

عملیات احداث و تعریض پل روستای قلعه طوق دزفول آغاز شد

به گزارش ایرنا، در این نشست با توجه به اعلام فرماندار ویژه دزفول برای پیگیری احداث درمانگاه شبانه روزی در بخش مرکزی، یکی از خیران منطقه حاضر در این نشست از آمادگی برای اهدای زمین مورد نیاز به منظور احداث این درمانگاه به نیت شهدا خبر داد.

همچنین فرماندار دزفول پس از این آیین از روند تکمیل سالن ورزشی روستای سنجر بازدید کرد.

طرح تعریض پل و جاده روستای گاومیش‌آباد غربی دزفول با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال اواسط تیرماه امسال همزمان با عید غدیر خم کلنگ زنی شد.

عملیات احداث و تعریض پل روستای قلعه طوق دزفول آغاز شد

عرض بسیار کم پل‌های ورودی روستای گاومیش آباد غربی و روستای قلعه طوق مشکل‌های متعددی برای اهالی این منطقه ایجاد کرده بود به گونه ای که تعریض این پل‌ها سال‌ها مطالبه مردم این منطقه بود.

پل جدید قلعه طوق ۳۵ متر طول و ۹ متر عرض دارد و قرار است این پل تا ۶ ماه آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha