معاون وزیر: هنرمندان عرصه نمایش باید در ویترین جشنواره منطقه‌ای دیده شوند

شیراز-ایرنا-معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر نقش مهم جشنواره‌های منطقه‌ای در ارتقای جایگاه هنرهای نمایشی تأکید کرد و گفت: همه هنرمندان عرصه نمایش باید در ویترین این جشنواره دیده شوند؛ هنر ما بستر فراهم کردن برای دیده شدن گروه‌های استانی است.

محمود سالاری جمعه در حاشیه برگزاری جشنواره منطقه‌ای پارس در شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جشنواره منطقه‌ای در استان فارس به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به نحو احسن برگزار شد.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد ادامه داد: این جشنواره در سطح بالایی از نظر کمی و کیفی برگزار شده و با استقبال بی‌نظیری نیز از سوی مردم هم روبه رو شد.

سالاری گفت: برگزار کردن این رویداد در فرصت‌ کوتاهی که دست‌اندرکاران داشتند کار ارزشمندی بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی اضافه کرد: بدون شک برگزاری چنین رویدادهایی یک همت جمعی و استعداد ذاتی در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را می‌طلبد که خوشبختانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس موفق به تحقق این امر شد.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد ابراز کرد: امیدواریم مراسم اختتامیه این رویداد هم به خوبی برگزار شود و گروه‌ها راضی و خشنود به استان‌های خود بازگردند.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اظهار کرد: جشنواره‌های منطقه‌ای مانند ویترینی برای عرضه تولیدات هنری گروه‌های نمایشی هستند که به ارتقای این گروه‌ها به مراحل بالاتر کمک می‌کنند امیدواریم این جشنواره بتواند به این رسالت عظیم جامه عمل بپوشاند و داوران حاضر در این رویداد هم‌ کیمیایاب باشند،گروه‌ها را رصد و استعدادها را پیدا کنند تا موجبات دیده شدن هنرمندان را فراهم کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha