امام جمعه قشم: بصیرت، سپر دفاعی در مقابل بدخواهان انقلاب اسلامی است

قشم- ایرنا - امام جمعه قشم با بیان اینکه بصیرت، سپر دفاعی در مقابل بدخواهان انقلاب اسلامی است و باید روز به روز تقویت شود، گفت: حرکت در مسیر خدا و تفکر عمیق مردم در مواجهه با رویدادهای سیاسی، اجتماعی و بحران ها از دلایل پیروزی حماسه نهم دی ماه ۸۸ بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی روز شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز نهم دی که در آستان مقدس امامزاده سید مظفر (ع) شهر قشم برگزار شد، افزود: حماسه بزرگ و حضور به یادماندنی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸، این تجمع را به رویدادی بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل کرد.

وی ادامه داد: این روز تاریخی نمادی از پیوند عمیق امت و ولایت، روز به پا خاستن و آشکار شدن خشم مردم ایران زمین در برابر حرمت شکنی و اهانت عده ای غافل و فتنه گر به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

امام جمعه قشم: بصیرت، سپر دفاعی در مقابل بدخواهان انقلاب اسلامی است

امام جمعه قشم توضیح داد: مردم ایران نسبت به شعائر دینی و اصول و مبانی انقلاب خود حساس هستند و اجازه نمی دهند که دشمنان و بدخواهان اصل و ریشه آن را مورد اهانت قرار دهند.

حجت‌الاسلام حاجبی اضافه کرد: در نهم دی ماه ۸۸ مردم به صورت خود جوش در مقابل فتنه ای دیگر که از سوی فرصت طلبان طراح شده بود ایستادند و برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تمامیت ارضی و فارغ از هر گونه تفکر حزبی و سیاسی به ندای رهبر فرزانه خود پاسخ دادند و در حمایت از نظام و رهبری با بصیرت و آگاهی به میدان آمدند و بساط بدخواهان را برچیدند.

وی با اشاره به اینکه نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، با طرح این سوال که چه زمانی بصیریت برای انسانها حاصل می شود، گفت: این مهم زمانی محقق می شود که انسان دشمن شناس خوبی باشد و حرکت و برنامه های دشمن را تشخیص داده و به موقع بر علیه آنها اقدام کند.

حاجبی افزود: پیام حماسه ۹ دی ماه این است که اگر بصیریت در کنار صبر انقلابی و وجود ولایت حاصل شود، اتفاقی که می افتد این است که پیروزی و رفتن به سمت قله و رسیدن به منشا بزرگی که عالم تاب و تمدن نوین اسلامی است محقق خواهد شد.

امام جمعه قشم خاطرنشان کرد: امروز تمام سعی و تلاش دشمنان انقلاب اسلامی این است که یکبار دیگر فتنه انگیزی کنند و آشوب و غوغای دشمن این روزها کم رنگ تر کردن حضور مردم در پای صندوق های رای و انتخابات ضعیف است.

در این مراسم که جمع زیادی از مردم شیعه و اهل سنت قشم، علما و روحانیون و مسوولان این شهرستان مرزی حضور داشتند حاضران با سر دادن شعارهای حمایت از مقام معظم رهبری، «مرگ با آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و قرائت قطعنامه پایانی بار دیگر بر دفاع از انقلاب و رهبری تاکید کردند.

پس از انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۱۳۸۸، فتنه گران و جماعتی از سیلی خوردگان از انقلاب اسلامی با حمایت آشکار و بی پرده هیات حاکمه آمریکا و صهیونیست ها ماهها جمهوری اسلامی ایران را با ناامنی، آشوب و اردوکشی خیابانی رو به رو کردند تا اینکه با زیرپاگذاشتن شعائر الهی و توهین به ساحت مقدس امام حسین(ع)، مردم بصیر ایران همچون موجی خروشان به خیابان ها آمدند و بساط فتنه و فتنه گران را جمع و آنان را منزوی کردند.

پیش از حماسه ۹ دی و حضور انقلابی مردم، مقام معظم رهبری بارها سران فتنه را از قرار گرفتن در توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و دستاویزی برای فشار سنگین بر انقلاب و کشور برحذر داشته بودند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha