۹ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85337668
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده دشتستان : ۹دی بزرگترین حادثه پس از انقلاب است

بوشهر- ایرنا- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه سال ۸۸ ( 9 دی) بزرگترین حادثه پس از انقلاب اسلامی در کشور بود که با حضور مردم و تدبیر مسوولان خنثی شد.

به گزارش ایرنا " ابراهیم رضایی " روز شنبه در جمع نیروهای انقلابی شهرستان دشتستان اظهار کرد: فتنه ۸۸ همراه با یک طراحی و مدیریت راهبردی دقیق انجام شده بود.

وی افزود: سران فتنه در این دوره به سرباز دشمن تبدیل شدند ولی مردم با بصیرت ایران اسلامی در نهم دیماه درس بزرگی به آنان دادند.

رضایی با بیان اینکه دشمنان در نهم دیماه جواب دندان‌شکن و تاریخ‌سازی را گرفتند ادامه داد: دست قدرت الهی در این روز ظاهر شد و مردم با عنایت الهی فتنه را جمع کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلیمانی قهرمان واقعی دفاع از حقوق بشر بود و روز شهادتش از تلخ‌ترین روزها برای ما بود.

وی یادآور شد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بدون توجه به دین، مذهب، نژاد و رنگ به دفاع از حق مظلومان می‌پرداخت.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شهید سلیمانی پدیده این قرن بود و موفقیت‌های بزرگی در عرصه مقاومت و دفاع از مظلوم ثبت کرد.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: فارغ از نتیجه انتخابات، آن چیزی که مهم‌تر است، حضور گسترده و حداکثری مردم در این عرصه سرنوشت ساز است.

رضایی بیان کرد: دشمن تلاش ویژه‌ای دارد تا مانع حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند شود در همین راستا مشارکت گسترده اقشار مردم باعث خلق حماسه دیگری در دفاع از نظام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha