رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: فتنه ۸۸ دارای چندین لایه پیچیده بود

بوشهر- ایرنا- رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: فتنه سال ۸۸ در ایران با پیچیدگی‌های خاص و در چند لایه اجرا شد که برخی از مردم را به اشتباه انداخت.

به گزارش ایرنا، " حجت‌الاسلام علی سعیدی " روز شنبه در اجتماع با شکوه مردم بوشهر در بزرگداشت حماسه ۹ دی ماه در مصلی این شهر اظهار کرد: در فتنه سال ۸۸ طراحی‌های پیچیده ای در در بخش طراحی پنهان، لایه نیمه پنهان، روی صحنه و کف میدان اتفاق افتاد که طراحان اصلی و پشت پرده از خود سندی برجای نگذاشتند.

وی افزود: از جمله پیچیدگی‌های این فتنه این بود که در جاهایی حق را با باطل ترکیب کردند تا تشخیص برای مردم سخت‌تر شود.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: البته مردم با بصیرت ایران اسلامی با هدایت رهبری و سخنان دلسوزان نظام و انقلاب توانستند فتنه‌گران را بر جای خود بنشانند.

سعیدی با اعلام این که از ابتدای انقلاب تاکنون ۱۵ فتنه در کشور ایجاد شده، عنوان کرد: مردم رکن اصلی پایداری این انقلاب و نظام هستند و اجازه نمی دهند خدشه‌ای به این انقلاب ایجاد شود.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: فتنه ۸۸ دارای چندین لایه پیچیده بود

وی ادامه داد: تجربه فتنه ۸۸ نشان داد که مردم در دام خواص بی بصیرت قرار نگرفتند و با پیروی از حق به عنوان یک شاخص در مقابل باطل، پیروز میدان شدند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا عنوان کرد: در طول تاریخ اسلام شاهد فتنه‌های زیادی علیه اسلام بودیم که نقطه مشترک شکست همه آنها این بود که مردم از آرمان‌های الهی دفاع کردند.

سعیدی گفت: این که انقلاب اسلامی ایران پس از ۴۵ سال همچنان آرمان‌هایش حفظ شده نشان می دهد که مردمی خدایی و انقلابی دارد وگرنه مانند تمامی انقلاب های معاصر دنیا از انقلاب کبیر فرانسه، تا انقلاب روسیه و چین به انحراف می رفت.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به ساختار فتنه ها گفت: گاهی فتنه خود را به شکل سخت و با ایجاد اغتشاشات خیابانی و گاهی به شکل نرم و تسخیر اندیشه ها و نگرش ها خود را نشان می دهد که دشمن در سال ۸۸ هر دوی فتنه سخت و نرم را دنبال کرد.

وی ادامه داد: فتنه‌گران شکست خوردند که دلیل آن نیز همراه نشدن مردم با آنها به دلیل تشخیص ماهیت پلیدشان بود.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: فتنه ۸۸ دارای چندین لایه پیچیده بود

سعیدی بیان کرد: در شرایط فعلی مردم در بخش معیشت و اقتصاد مشکلاتی دارند اما تاریخ انقلاب نشان داده که هرگز موضوع معیشت و اقتصاد با انتخابات گره نخورده و مصالح نظام و خودشان را مقدم دانسته‌اند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ادامه داد: با وجود تبلیغات مسموم‌کننده دشمن برای مشارکت پایین مردم در انتخابات پیشرو، مردم ایران اسلامی به مانند سایر انتخابات گذشته با حضور حداکثری ضمن این که برای آینده خود و کشور تصمیم‌ گرفته و زمینه ایجاد یک مجلس انقلابی فراهم می شازند، توطئه های دشمنان نظام نیز خنثی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha