۹ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85338065
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های راهداری بوشهر اختصاص یافت

بوشهر-ایرنا- معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت:برای ایمن سازی و تسهیل آمد و شد ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های راهداری این استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " بهرام اسدی " روز شنبه در جمع خبرنگاران در شهرستان دشتی اظهار کرد: در استان بوشهر طرح‌های مهمی در حوزه محورهای ارتباطی روستایی در حال اجراست که بخشی از آنها در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: از طرح‌های مهم راه‌سازی روستایی محور باغان - سرچشمه در شهرستان‌های دشتی و جم بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که انتظار می‌رود در دهه فجر بهره‌برداری برسد.

۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های راهداری استان بوشهر اختصاص یافت

معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: طول مسیر یاد شده ۱۴ کیلومتر است که علاوه بر کوتاه کردن مسیر دسترسی شهرستان‌های دشتی و جم ، حمل محصولات کشاورزی این مناطق تسهیل می‌شود.

اسدی ادامه داد: تکمیل طرح بهسازی و تعریض جاده شنبه به ناصری در شهرستان دشتی نیز اجرایی شده و اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

وی با اشاره به طرح بهسازی و تعریض محور روستایی گزدراز به شیخیان در محور مواصلاتی دشتی، اظهار کرد: قطعه اول این طرح با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال ، اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قطعه دوم نیز در مرحله مطالعه و تهیه برآورد اعتبار است.

اسدی ادامه داد: پل کاکی به شیخیان در شهرستان دشتی نیز یکی از مطالبات چندین ساله مردم بخش کاکی بوده که با اعتبار۲۵۰ میلیارد ریال در دست احداث است و بهره برداری از آن، زمینه تسهیل تردد روستاهای بخش کاکی را فراهم می‌کند.

وی افزود: امید است با اتمام این طرح‌ها شاهد رضایت مندی هر چه بیشتر ساکنان شهرستان دشتی و بویژه روستاهای این شهرستان باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha