۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85339919
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: بی‌آبی روستاهای شوش به دلیل اختلاف دستگاه‌ها پذیرفتنی نیست

دزفول – ایرنا – فرماندار شوش گفت: بی‌آبی سه هزار خانوار روستایی این شهرستان به دلیل اختلاف میان دستگاه‌ها پذیرفتنی نیست و باید طی یک ماه ادارات توزیع برق و آبفا در اقدامی مشترک مشکل برق ایستگاه پمپاژ چهار روستای این شهرستان را برطرف کنند.

به گزارش ایرنا، محسن حویزه روز دوشنبه در نشست مشترک بررسی مشکل تامین برق چهار روستای شوش در سالن نشست‌های فرمانداری شوش افزود: تاسیسات آبرسانی روستاهای جریه سید راضی، عین، رسن و همچنین جوی مجید احداث شده ولی اختلاف توزیع برق و آبفای شوش موجب شده است که این تاسیسات مورد بهره برداری قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه اجرای شبکه برق فشار متوسط طرح‌های آبرسانی آب و فاضلاب مورد تاکید است، ادامه داد: تاخیر در اجرای طرح‌های آب رسانی به عنوان حیاتی ترین زیرساخت خدماتی به ویژه تاخیر در تکمیل طرح‌هایی که دارای پیشرفت فیزیکی بالا هستند و گره آن اختلاف میان دستگاه‌ها است قابل قبول نیست.

فرماندار شوش گفت: برای احداث تاسیسات آبرسانی به چهار روستای جریه سید راضی، عین، رسن و جوی مجید تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال از محل طرح‌های عمرانی هزینه شده و تنها مشکل اختلاف در تامین برق ایستگاه پمپاژ این روستاها است.

وی افزایش تعامل میان دستگاه‌های مختلف برای گره گشایی از مسایل مبتلا به شهرستان و شهروندان را ضروری دانست و ادامه داد: انتظار این است که مدیران دستگاه‌های شهرستان با تشریک مساعی کمک کار یکدیگر در حل مسایل باشند نه اینکه خود مانعی برای اجرای طرح‌های دستگاه های دیگر شوند.

حویزه برگزاری نشست‌های مشترک میان دستگاه‌های خدمات رسان را مفید دانست و گفت: فرمانداری شهرستان برای کمک به رفع مسایل دستگاه‌ها برای ارتقای خدمت رسانی به مردم با تمام ظرفیت در میدان حضور دارد.

به گزارش ایرنا، در این نشست که با حضور فرماندار، بخشداران مرکزی و فتح المبین، معاونت عمرانی فرمانداری شوش، مدیر آبفا منطقه شوش، مدیر توزیع برق شوش و مجری طرح آبرسانی شهرستان شوش برگزار شد توزیع برق و آب و فاضلاب به موانع تکمیل این طرح پرداختند.

در نهایت مقرر شد طی یک هفته آینده پیمانکار دارای صلاحیت برای تکمیل تاسیسات برق ایستگاه تامین آب این روستاها انتخاب و کار تکمیل این طرح حداکثر تا یک ماه نهایی شود.

با تکمیل تاسیسات برق روستاهای جریه سید راضی، رسن و جوی مجید بیش از سه هزار خانوار از نعمت آب بهداشتی و پایدار برخوردار می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha