۳۳۹ میلیارد ریال برای تکمیل طرح های زیرساختی راه و مسکن ساوه و زرندیه هزینه شد

ساوه - ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی ساوه و زرندیه گفت: ۳۳۹ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بخش راه و مسکن شهرستان های ساوه و زرندیه از محل منابع استانی  و ملی هزینه شد.

حمزه فضلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۷۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار در طرح های زیرساختی شهرستان ساوه و ۲۶۹ میلیارد ریال نیز در طرح های زیرساختی شهرستان زرندیه هزینه شده است.

وی اضافه کرد: ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده در شهرستان ساوه در سه بخش تکمیل طرح‌های ساختمان هواشناسی، مجتمع فرهنگی و هنری غرق آباد، اصلاح برخی نقاط پرحادثه جاده ساوه - همدان هزینه شده است.

رییس ادار ه راه و شهرسازی ساوه و زرندیه گفت: احداث باند دوم مسیر مامونیه به اتوبان ساوه - تهران، باند دوم جاده قدیمی مامونیه به زاویه به طول حدود ۶ کیلومترو توسعه کتابخانه امام علی (ع) زرندیه از جمله محل های هزینه شده اعتبارات شهرستان زرندیه است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه با این میزان اعتبار این طرح های نیمه تمام به اتمام نرسیده است اعتبارات مورد نیاز به اداره کل راه و شهرسازی جهت تعیین اعتبار در بودجه سال ۱۴۰۳ پیشنهاد شده تا در صورت تخصیص و تامین طرح ها به اتمام برسد.

راه و شهرسازی ساوه امورات شهرستان‌های ساوه و زرندیه را در حوزه ماموریتی خود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha