۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۰۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85341631
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تاکید استاندار همدان بر ضرورت شتاب بخشی به طرح نهضت ملی مسکن

همدان-ایرنا- استاندار همدان با تاکید بر ضرورت سرعت بخشی بیشتر با افزایش تعداد اکیپ های اجرایی در طرح نهضت ملی مسکن گفت: این طرح در استان همدان با سرعت و کیفیت مطلوبی در حال تکمیل شدن است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد شامگاه سه شنبه در بازدید از ساخت پروژه ۱۱ هزار واحدی شهرک پرواز شهر همدان و در سی امین جلسه شورای تامین مسکن استان همدان اظهار کرد: اقدامات ثبتی و تجمیع اسناد و تفکیک قطعات در طرح نهضت ملی مسکن انجام شده با سرعت بیشتری نیز انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در تمامی شهرهای استان همدان تامین شده است.

استاندار همدان گفت: 1503 واحد باقی مانده مسکن مهر به طور قطعی تعیین تکلیف شد.

قاسمی فرزاد افزود: در شهرستان کبودرآهنگ به دلیل اینکه اراضی طرح نهضت ملی مسکن متعلق به اداره کل اوقاف بود متقاضی باید مبلغ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه زمین را پرداخت می کرد اما براساس توافق با اداره کل اوقاف این مبلغ را دولت متقبل شد و از متقاضیان این واحدها این هزینه دریافت نمی شود و برهمین اساس با تامین مالی و معرفی متقاضیان به زودی واحدها تحویل آنها می شود و متقاضیان می توانند با دریافت تسهیلات این واحدها را تکمیل کنند.

تاکید استاندار همدان بر ضرورت شتاب بخشی به طرح نهضت ملی مسکن

تصویب ۳۰۰ میلیارد ریال برای راه دسترسی تویسرکان به سرکان

وی ادامه داد: راه دسترسی تویسرکان به سرکان که نیاز به اعتبار داشت با پیگیری ها مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه مصوب شد.

استاندار همدان گفت: خوشبختانه اقدامات و پیشرفت کار پروژه های نهضت ملی مسکن خوب ارزیابی می شود و امیدواریم که با تشکیل جلسات هفتگی، انسجام و وحدت رویه همه دستگاه‌ها بتوانیم نتایج خوبی برای مردم استان داشته باشیم.

قاسمی فرزاد افزود: در این جلسه مصوبات جلسات قبل و اقدامات انجام شده در راستای پروژه های نهضت ملی مسکن مرور شد و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha